قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

نکته مهم در زمان طراحی و ساخت دریچه بازدید فن کویل ساده وزنه ای این است که حتماً باید فاصله بین درب دریچه بازدید با دستگاه فن کویل چک گردد. زیرا در صورت کم بودنِ این فاصله امکان عدم بهره برداری از این دریچه بازدید در آن محل موجو است. این موضوع باید حتما در زمان سایزینگ قاب زیرکار دریچه بازدید مورد توجه قرار گیرد. با اتمام ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل ساده وزنه‌ای، برای زیبایی ساختار دریچه بازدید و محافظت بدنه دریچه بازدید در برابر خراشیدگی و آسیب هایی از این دست باید سطوح داخلی و بیرونی دریچه‌ی بازدید با استفاده از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک پوشش داده گردد. وجود کدرنگ های مختلف و زیبا باعث تناسب حداکثریِ نمای دریچه بازدید با نمای محیط می‌شود.

طریقه ی سایز زدن دریچه بازدید

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

گروه صنعتی تهویه کلوانی دریچه بازدید داکت اسپلیت را آغشته به رنگ پودری الکتروستاتیک می‌کند و آن را در کوره مخصوص با دمای معین قرار می‌دهد پس از طی زمان تعیین شده رنگ پودری الکتروستاتیک به طور کامل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت مینشیند. شما میتوانید قبل از ثبت سفارش رنگی که دوست دارید بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت باشد را با توجه به سلیقه خودتان تعیین نمایید. همچنین شما میتواند با توجه به نیاز خود دریچه بازدید داکت اسپلیت را بدون پوشش و رنگ سفارش دهید. اما به دلیل این که این دریچه به صورت دکوراتیو هم استفاده می‌شود بهتر است برای آن پوشش مناسبی با رنگ دلخواهتان انتخاب نمایید.

بخوانید:  بلا فرشته - برنده بهترین عروسی 2024

تعریف دریچه بازدید

از طرفی کاهش وزن و تنوع رنگی بالا موجب تمایل مشتریان به خرید و نصب این مدل از دریچه‌ها شده خرید دریچه بازدید است. فن کویل و داکت اسپلیت به‌طور معمول نشتی آب داشته و دریچه‌های بازدید مورد استفاده برای آن‌ها باید مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته باشند. همچنین این نوع از متریال برای مناطق مرطوب مناسب بوده و موجب افزایش عمر و ماندگاری دریچه خواهد شد. خدمات ، ساخت و نصب انواع دریچه کولر و تهویه ساخت و نصب انواع دریچه بازدیدنصب برزنت انواع دستگاه های هوا ساز ، فن کویل و…..

  • جنس درب این دریچه بازدید از ورق آلومینیومی بوده و ضخامت ان نیز به تناسب ابعاد فریم دریچه بازدید قابل افزایش است.
  • دریچه هوا ی اسلوت به وسیله چنگک هایی که در حاشیه ی داخلی فریم این دریچه هوا تعبیه می شود و به لبه ی برجسته دهانه ی خرکجی پلنیوم باکس گیر کرده و عملیات نصب این دریچه هوا به این روش ، بدون استفاده از پیچ ، در محل خود انجام می پذیرد .
  • دریچه بازدید استیل به دو روش پیچ مخفی و پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میگردد .
  • این مرحله را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود .
دریچه بازدید چوبی را نیز می‌توان به صورت دیواری و بعضاً به صورت سقفی استفاده کرد. قیمت دریچه بازدید چوبی به فاکتور های متعددی نظیر قیمت روز ورق MDF ، اندازه دریچه و هزینه طراحی و ساخت آن دارد. این محاسبه بدین شکل است که محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامال و در هزینه واحد ضرب می شود تا هزینه کل به دست آید. طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. در نقاطی که ساختار به صورت کلاف زیرکار و کاملا استاندارد و گونیا باشد بطور عمومی از کلاف ۳ سانتی برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود.

بخوانید:  سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین

قیمت دریچه بازدید فن کویل شیک

در صورتی که نیاز به کاور رنگ برای دریچه های آلومینیومی باشد؛ باید از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده کرد. در همین مرحله باید جای پیچها روی فریم دریچه بازدید فن کویل تعبیه شود، زیرا پس از عملیات رنگ آمیزی دریچه بازدید فن کویل دچار صدمه و خراش نگردد. در مرحله نخست باید فریم دریچه بازدید فن کویل ساخته شود.فریم دریچه بازدید فن کویل از پروفیل آلومینیوم تولید میشود.پس از برش طول و عرض پروفیل آلومینیوم اقدام به گوش زنی اضلاع میکنیم تا اضلاع به صورت قائمه در بیاید. برای این کار از کرنر های مخصوص فلزی در اضلاع مجاور استفاده می کنیم تا ساختار فریم دریچه بازدید فن کویل به شکل چهار ضلعی در بیاید. در قسمت‌های قبلی با کاربرد و کارایی انواع دریچه زیر فن کویل به‌شکل کامل آشنا شدید! حال باید به اهمیت محل خرید دریچه فن کویل از محلی معتبر و با سابقه نیز واقف گردید.