فروش الگو های آماده خیاطی آموزش خیاطی و طراحی لباس

شما اکنون آموخته اید که چگونه یک الگوی خیاطی را بخوانید و آنچه باقی مانده است این است که گام به گام دستورالعمل های خیاطی ارائه شده توسط شرکت ارائه دهنده الگوهای خیاطی را دنبال کنید. آخرین قدمی که قبل از شروع کردن خیاطی و در هنگام یادگیری نحوه خواندن الگوهای خیاطی باید بردارید، یادگیری نحوه علامت گذاری تکه های الگو است. اگر الگوی خیاطی دارای «نمای» متفاوت باشد، در این صورت ممکن است الگو شامل یک راهنما باشد که به شما نشان می دهد که به چه تکه هایی از لیست کلی الگو نیاز دارید.

خط تا بر روی الگوهای خیاطی به چه معناست؟

اگر قد شما کوتاه تر یا بلندتر از آن ارتفاع مورد نظر است باید از خطوط کوتاه و بلند کردن بر روی الگوهای خیاطی استفاده کنید. بهتر است به جای اینکه خودتان الگو را علامت گذاری کنید از خطوط مشخص شده توسط طراح الگو بهره بگیرید. این امر به این دلیل است که تغییر دادن الگو برخی اوقات می تواند بر طول و عرض پوشاک نهایی تأثیر بگذارد. اما از آنجاییکه امکان آپلود این فایل ها در رپورتاژ آگهی وجود ندارد، برای دریافت این فایل ها عنوان “دانلود الگو خیاطی سیماکده” را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت اصلی سیماکده وارد شوید تا ۱۰۰ نمونه از الگو های آماده خیاطی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. تمامی الگو های آماده ای که سیماکده منتشر می کند، دارای سایز بندی استاندارد هستند؛ به این معنا که تمامی سایز ها در برگه های جداگانه چاپ شده و به همین دلیل کاربر به سهولت هر چه تمام تر می تواند از هر کدام از آن ها به صورت جداگانه استفاده کند. با وجود اینکه جدا کردن سایز بندی ها امری زمان بر است اما این مشکل در روش سایز بندی الگو های آماده سیماکده برطرف شده است.

بخوانید:  اموزش تزریق بوتاکس و کاربردهای آن برای پوست
من معمولا از مورد آخری، یعنی پونزهای خیاطی استفاده می کنم، زیرا احتمال اینکه اثر آن بر روی پارچه باقی بماند کمتر است و برای من روش سریع تری محسوب می شود. این قسمت های نشانه گذاری شده باید قبل از شروع کار دوخت، از الگو به پارچه منتقل شوند. وقتی می دانیم که چگونه باید الگوهای خیاطی را بخوانیم، درک نقشه چیدمان الگو بسیار حیاتی خواهد بود.

الگوی آماده چیست؟

اکثر کسانی که الگوی خیاطی تهیه مکنند برای اولین بار هست که میخان با این نوع الگوها کار کنند و این امکان وجود دارد که در زمان استفاده از الگو به سوال بر بخورند اگر فروشگاه الگو ، پشتیبانی نداشته باشد، مشتری نمیداند در آن وضعیت با الگو و سوالش چه کند و کارش پیش نمی‌رود. ولی اگر پشتیبان داشته باشند میتوانند سریعا با ارتباط با پشتیبانشان سوالشان را برطرف کنند و به ادامه دوخت و دوز خود بپردازند. خیاطی هنری است که زندگی فردی را آراسته می‌کند .اگر علاقمند به این هنر هستیدمجله خیاطی سیماکدهرا دنبال کنید. هنگامی که الگوی خیاطی به شما می گوید که باید برش دولا بزنید، به این معناست که باید پارچه ها را در کنار هم قرار دهید – هر دو طرف راست یا چپ آنها را در مقابل یکدیگر بگذارید – و تکه های الگو را بر روی آنها قرار دهید. الگوهای خیاطی، بعضی اوقات «تو در تو» هستند که به شما این مکان را می دهند تا یک یا چند اندازه را برای چاپ و برش انتخاب کنید. این ویژگی باعث می شود تا این الگوها به سهولت قابل استفاده باشند، زیرا در این صورت خطوط برش کمتری روی کاغذ وجود دارد و احتمال اینکه خطوط اشتباه را برش بزنید، کمتر خواهد بود.

  • بر روی این زاویه، کشش و آویختگی بیشتری وجود دارد، بنابراین اغلب برای پیراهن ها و بلوزهایی به کار می رود که فاقد ساسون هستند.
  • من آزمایش کردن را دوست دارم و سعی میکنم تا چیزهای جدید را امتحان کنم و فکر نمی کنم اینکه به یک شخص گفته شود که از چه پارچه ای استفاده کند بسیار خلاقانه باشد.
  • من معمولا از مورد آخری، یعنی پونزهای خیاطی استفاده می کنم، زیرا احتمال اینکه اثر آن بر روی پارچه باقی بماند کمتر است و برای من روش سریع تری محسوب می شود.
  • همانطور که پیش از این عنوان کردیم بهترین متد مورد استفاده برای الگو های آماده خیاطی، الگوی ترکیب شده از چند متد روز دنیا به نام متد تلفیقی است که سازگاری بسیار خوبی با اندام ایرانی دارد.
  • طراحی الگوی خیاطی اصلی ترین قسمت خیاطی و یکی از سخت ترین کارها است که معمولا خیاط های مبتدی در طراحی آن دچار مشکل می شوند و شاهد این هستیم که لباس آن طور که باید زیبایی خاصی ندارد.
بخوانید:  با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای کاغذ باز کنید
فروش الگو های آماده خیاطی آموزش خیاطی و طراحی لباس در تولید هرگونه لباس اهمیت ویژه ای دارد چرا که الگو خیاطی مناسب و استاندارد کمک شایانی در دوخت و زیبایی تن پوشی لباس دارد. در سایت سیماکده ما با سابقه فعالیت 10 ساله سی کردیم الگو های استاندارد و بدون ایراد را برای شما تهیه و گرد آوری کنیم. اما همان طور که گفتیم الگو های رایگان اصلا مناسب اندام ایرانی نیستند وهیچ پشتیبای ندارند پس پیشنهاد میکنیم حتما از الگو های چاپی و استاندارد سیماکده استفاده کنید و از پشتیبانی بعد از فروش هم بهره مند شوید.

نکات آماده سازی پارچه در دستورالعمل های خیاطی اغلب بر این نکته تاکید دارند که پارچه های انتخابی قبل از خیاطی کردن باید با شستن یا با استفاده از بخار، آب بروند. این یک قاعده خوب است که باید از آن پیروی کنید، زیرا هیچ چیز بدتر از کوچک شدن یک لباس کاملا متناسب بعد از الگوی آماده برگ زرین اولین شستشو نیست. همچنین در مورد اینکه چه قسمت هایی نیاز به رابط دارند، راهنمایی خواهید شد.

اندازه 16 در الگوهای شرکت های بوردا یا سیمپلی سیتی خیلی متفاوت تر از اندازه 16 در الگوهای شرکت های کلوزت کیس فایل یا نایمد پترن است. بیشتر الگوهای تجاری خیاطی، مثلث های کوچکی بر روی الگوها دارند که در واقع چرت محسوب می شوند. الگوی قدیمیتر بعضی از شرکت ها که در زمینه طراحی الگو فعالیت می کنند، چرت های نقطه ای به سمت خارج دارند.

نحوه مطالعه الگوهای خیاطی سیماکده