طراحی و اجرای انواع اتصالات فلکسیبل و پلنیوم باکس پرو تهویه

به صورت پیش فرض رنگ برای پلنیوم باکس در نظر گرفته نمی شود ولی در در مواقعی که سقف به صورت نمایان باشد رنگ پلنیوم بسته به فضا تغییر می کند که معمولاً از مشکی نیمه مات ۹۰۰۵ استفاده می گردد. پلنیوم باکس را میتوان با عرضهای مختلف و به طول های نامحدود تولید و عرضه کرد. طوقه های ورودی پلنیوم باکس ها قابل تغییر به سایزهای ۱۵ سانت، ۲۰ سانت و ۲۵ سانت به بالا می باشد. یعنی می توان گفت سایز طوقه ها بسته به لوله های فلکسیبل دو و نیم اینچ به بالا قابل تولید و عرضه است. شرکت پخش نیرو سپهر مهار در راستای تولیدات به روز با استفاده از تجهیزات مدرن توانسته است تمامی پلنیوم باکس ها را با دستگاه سی ان سی برشکاری نموده و با دستگاه اتومات خم برک محصولی زیبا و فنی وارد بازار نمایند. یکی از معضلات پاساژ ها، مراکز تفریحی یا ورزشی این بود که زمانی که از کانالهای چهارگوش یا گرد استفاده میشد فقط دبی هوا به یک نقطه متمرکز ریزش داشت.

  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • دریچه‌های اسلوت با Plenum Box روی سقف‌های کاذب اجرا می‌شوند و بدون این‌ که هیچ‌گونه پیچی قابل ‌مشاهده باشد، زیرا جعبه‌هایی برای پلونیم باکس طراحی ‌شده است.
  • تجهیزات متفاوتی به‌منظور توزیع جریان هوا داخل ساختمان‌ها تولید و به بازار عرضه شده است مثل دریچه بازدید.
  • ☆ به دلیل سبک‌تر بودن نیاز به ساپورت کمتری برای نصب داشته و ۲۵% سریع‌تر از گالوانیزه نصب می‌شود.
  • از طرفی برای وصل کردن کانال باکس از لبه‌های خم‌دار و بست‌های خرچنگی استفاده می‌شود تا بتوانند جعبه توزیع هوا را وصل کنند.
بخوانید:  تورک دانلود - دانلود فیلم و سریال ترکی کره ای آمریکایی ایرانی

اسپیرال گالوانیزه استاندارد در طول سه متری تولید می شود.اما با توجه به نیاز و جلوگیری از پِرتِ ورق، می توان بر اساس سفارش، در طول های کمتر یا بیشتر تولید نمود و به عنوان یک داکت هوارسان عمل می کند و در سیستم می… آپادانا کالا انواع دریچه تهویه و سیستم های تهویه مطبوع از برترین برندها را به همراه گارانتی و با قیمتی کانال باکس مناسب عرضه می‌کند. از این رو برای خرید این محصول کافی است که به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. تا بتوانید به سادگی خریدی راحت و لذت بخش را تجربه کنید و چند روز بعد کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

طراحی و اجرای انواع اتصالات فلکسیبل و پلنیوم باکس پرو تهویه

برای آگاهی از قیمت پلنیوم باکس باید فاکتورهایی نظیر ابعاد، تعداد مورد نیاز، قیمت بروز مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل را در نظر گرفت. برای مشاوره و آگاهی از قیمت انواع باکس توزیع هوا با کارشناسان شرکت صنعتی رحمتی تماس حاصل کنید. در طراحی پلنیوم باکس ها از ورق 5 دهم میلی متر با جنس گالوانیزه استفاده می شود. باکس های انتقال هوا از جنس استیل و گالوانیزه و آلومینیوم ساخته می شوند و با ضخامت های مختلف هستند. باکس ها به صورت سفارشی ساخته میشوند و ابعادشان بر اساس ارتفاع و عرض محل مورد نظر متغیر خواهد بود.

پلنیوم باکس چیست

شما می توانید از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. جعبه های پلنوم برای تأمین و خروج هوا از طریق دیفیوزرها و شبکه ها استفاده می شود. جعبه پلنوم جریان مداوم به دیفیوزر را تضمین می کند و جعبه های پلنوم مجهز به میراگر امکان تنظیم پخش کننده را در سطح فردی ایجاد می کنند.

بخوانید:  چهارمین برکناری در دولت ژاپن و تردید درباره تصمیم‌های نخست وزیر

شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند. به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از 2 تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود. این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با نوع نیاز شما از تعداد اسلات های مختلفی استفاده می شود. در صورت عدم وجود کانال ورق فلز ؛ طبق سقف باز یا فضای دیوار ، طبق قانون شما ملزم به استفاده از کابل Plenum Rated هستید. کمبود گریت هوا برگشتی دیواری یا سقفی معمولاً علامت مطمئنی است که شما به کابل Plenum Rated نیاز دارید.

مزایای استفاده از پلنیوم باکس

، دریچه دیواری ، دریچه سقفی ، دریچه فن کویل و خطی آلومینیوم ، دریچه تهویه پادری ، انواع دریچه های بازدید ، پلنیوم باکس و انواع دمپرهای صنعتی ((کیفیت اتفاقی… پلنیوم باکس از محصولات سفارشی هستند که آن‌ها را بر اساس نیاز مصرف‌ کننده‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید این نوع از تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت دارند اما یکی از بهترین مجموعه‌ های فعال در این زمینه آپادانا کالا است. این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع سیستم‌ها و دریچه‌ های تهویه مطبوع فعالیت دارد. دریچه‌های اسلوت با Plenum Box روی سقف‌های کاذب اجرا می‌شوند و بدون این‌ که هیچ‌گونه پیچی قابل ‌مشاهده باشد، زیرا جعبه‌هایی برای پلونیم باکس طراحی ‌شده است.

کانال باکس مکعب همراه با چند خروجی

بخوانید:  خرید مبل؛ فروش مبلمان با بهترین قیمت و شرایط عالی مونیکا چوب