طراحی دکوراسیون اداری

پارتیشن ها داری انواع جنس ها و طرح های گوناگون هستند و سالهاست جزء یکی از مهمترین مواردی هستند که در دکوراسیون های داخلی محتلف استفاده می شوند. برای مثال از کوچک ترین نورگیری و فضای قابل استفاده در اداره خود غافل نشوید. اگر فضای تعریف شده در مکانی طراحی شده باشد که نورگیری از طریق پنجره امکان پذیر نیست و همچنین پارتیشنها تا سقف امتداد دارند و یا به طور مثال برای دید به داخل اتاق جلسات منعی ندارید؛ پیشنهاد میکنیم از نوع شیشهای آن استفاده کنید. پارتشین های اداری انعطاف پذیر هستند و مطابق با سلیقه و خواست مشتری آماده می شود اما گاهی افراد به خاطر صرفه جویی در هزینه ها به دنبال خرید پارتیشن اداری ارزان و دست دوم برای محل کار یا منزل خود هستند که به دلیل اینکه آن پارتیشن ممکن است متناسب با ابعاد و متراژ محیط مورد نظر شما ساخته نشده باشد؛ انتخاب درست و صحیحی نباشد.

طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند از یک تم به عنوان الهام اولیه و به دنبال آن ترکیبی از سبک های مختلف طراحی برای ظاهر لایه ای تر استفاده کنید. از آنجایی که ما به نقش آن در دکوراسیون داخلی می پردازیم زیاد به نقش آن در محیط کار نمی پردازیم و تا همین مقدار بسنده می کنیم. نحوه چیدمان و هماهنگی این چیدمان با رنگ محیط و همچنین هماهنگی بین متریال هر جز از اجزاء دکوراسیون باعث می شود تا زیبایی این سبک ها بیشتر نشان داده شوند.

انواع طراحی داخلی اداری

اما اگر قصد دارید دیوارپوشی داشته باشید تا هم بتوانید از زیبایی آن در محل کار خود لذت ببرید و هم اینکه آن را پس از مدتی که کثیف شد با استفاده از آب بشویید بهترین گزینه برای شما انتخاب دیوارپوشهای PVC است. ما در این مقاله تلاش کرده ایم که شما را با مفهوم و انواع پارتیشن اداری به عنوان یکی از اجزای مهم مبلمان اداری آشنا کنیم؛ پس با ما در ادامه این متن همراه باشید. منظور از یکپارچگی وجود هماهنگی میان اجزای فضای اداری در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری مدرن است. در ادامه این مقاله قصد داریم به یکی از موثرترین اجزای مبلمان اداری در طراحی دکوراسیون اداری یعنی دیوارپوش اداری اشاره کنیم و انواع دیوارپوش اداری را مورد بررسی قرار دهیم. گاهی پروژه های پارتیشن بندی به مانند یک داستان مصور به نمایش در می آیند، گویی در دل این طرح رویایی باور ناپذیر قرار دارد.

طراحی داخلی اداری مدرن

برای مثال رنگ قرمز رنگی است که کسی که مدتی در فضای آن قرار می گیرد، بعد از مدتی احساس خستگی و ناآرامی می کند که قطعا گزینه ایده آلی برای یک شرکت و اداره نیست. مقدار فضای کافی برای مطالعه ی 20 نفر 42 متر مربع است. همانطور که گفته شد ساخت و نصب پارتیشن اداری بسیار کاربردی و مهم است. توجه داشته باشید که تنوع در طرح و رنگ دیوارپوشهای PVC موجب میگردد بتوانید از هر یک از آنها در هر یک از بخشهای شرکت و یا اداره خود استفاد کنید بهگونهای که میتوانید برای اتاق مدیریت از یک دیوارپوش PVC لاکچری و برای اتاق کارمندان از یک دیوارپوش PVC با رنگ و طرح شد استفاده کنید. در طراحی یک محیط کار باید به نیاز افراد مختلف توجه کرد وعلاوه بر زیبایی محیط، سبب آسایش و رفاه و افزایش عملکرد کارمندان شد؛ چراکه این افراد همواره ساعات زیادی از روز را در محیط های اداری باید سپری کنند.پارتیشن بندی یک فضا یعنی آن محیط و فضا (اداری – خانگی ) را بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا تقسیم بندی و به قسمت های مجزا تقسیم می کنند؛ و برای زیبایی فضای مورد نظر نیز از پر کننده های سلولزی و فریم های آلومینیومی استفاده می شود.

بخوانید:  آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش از 0 تا 100 ویژه بازار کار و کسب درآمد | آموزشگاه آپادانا تبریز

رنگ سازمانی برای هر سازمان مهمترین معیار برای رنگ دکوراسیون اداری می باشد و با استفاده از تکنیک های رنگ بندی محیط کار خود را دیزاین می کنید. اغلب نمونه پارتیشنهای اداری که در نمونه کارهای طراحان داخلی خبره اروپا و آمریکا دیده میشود، دارای دیزاین منحصربفرد هستند. ما پیشنهاد میکنیم از یک تابلوی نسبتا بزرگ در دیزاین اتاق کار استفاده کنید تا استفاده از تابلوهای دکوراتیو را به حداقل برسانید. در طراحی خانه های آفتابگیر، ما شاهد هجوم فوری رنگ از طریق دیوار و پایه تلویزیونی با روکش ترازو هستیم که به سرعت با رنگ های صورتی، آبی و زرد شیرین به هم می پیوندند.

طراحی داخلی اداری و دفتر کار

میتوانید سری هم به پروفایل شرکت طرح پرداز پایا در چیدانه بزنید و از کارشناسان در این شرکت بخواهید بیشتر راهنماییتان کنند. از پارتیشن های اداری عایق صدا برای حفظ حریم خصوصی و تمرکز بیشتر گرفته تا دیوارهای پارتیشن اداری با درب با انتخابی از پوشش های جذاب و با کارایی بالا، پارتیشن های اداری به شما این امکان را می دهند که فضاهای مورد نیاز خود را سریع و کارآمد ایجاد کنید. تاثیر گذارترین تجهیزات اداری برای جذب مشتری مربوط به چه اجزایی و چه سبکی می باشد می باشد؟ فکر می کنید مهم ترین اجزا و تجهیزات یک محیط اداری چیست؟

پارتیشن در صنعت دکوراسیون به منظور جداسازی یک فضا از فضای دیگر یا تقسیم کردن یک محیط بزرگ به چند محیط کوچکتر و یا تخصیص یک فضای شخصی به یک دکوراسیون داخلی اداری دفتری فرد می باشد. در یک محیط اداری برای ایجاد محیطی باب میل خود به صورت شناور و در کمترین زمان و همچنین جدا کردن فضاهای مختلف برای ایجاد اتاق مجزا برای هریک از کارکنان در یک محیط اداری، یکی از کاربرد های اصلی استفاده از پارتیشن اداری در طراحی و دکوراسیون داخلی اداره ها است. اگر میخواهید مکانی منظم برای کار داشته باشید حتما چیزهای اضافی را به زیباترین حالت ممکن جمع آوری نمایید.

دکوراسیون داخلی فضای اداری زیرا در این مکان ها رفت و آمد بسیاری وجود دارد و احتمال خراب شدن مبلمان نیز بسیار زیاد است. با استفاده از این پارتیشن بندی در دکوراسیون داخلی می توانید فضایی بسیار شیک و مدرن برای منزل و محل کار خود ایجاد نمایید. توجه نمایید که حتما از تجهیزاتی در فضای اداری استفاده نمایید که قابلیت تغییر و حرکت داشته باشند. برای ایجاد القای این آرامش نیز از بالش هایی کوچک به تعاد زیاد بر روی مبلمان آن استفاده می شود. عرض دیوارپوش اداری MDF بین ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتر میباشد اما طول آن ۸۰/۲متر است و همچنین ضخامت آن نیز برابر با ۸ میلیمتر میباشد. عرض دیوارپوشهای PVC چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتر میباشد اما طول آن بین ۳ تا ۶ متر است و همچنین ضخامت آن نیز برابر با ۸ میلیمتر میباشد. درصورتی که دیوارپوش PVC دارای روکش جداگانه PVC است از اینرو در مقابل آب دارای مقاومت و استحکام بالایی میباشد و همانطور که اشاره کردیم قابل شستشو نیز میباشد بنابراین درصورتی که رطوبت دیوار شما در این نوع دیوارپوش نفوذ کند اتفاق خاصی برای آن نمیافتد و برعکس دیوارپوش MDF باد نمیکند و آسیب نمیبیند.

بخوانید:  پیراهن لی طرح چیریک مدل جین فروشگاه ام سی مد یه کمد پر از پوشاک خاص
پارتیشن های چوبی گزینه ای مناسب برای محیط های اداری هستند و کمی فضا را سنتی تر جلوه می هند. برای انتخاب رنگ بندی نیز باید توجه شود که بر اساس علم روانشناسی انتخاب شود تا با استفاده از رنگ بندی مناسب انرژی لازم به کارمندان انتقال پیدا کند و سرعت انجام کار ها نیز بیشتر شود. چراکه یک شرکت و یا اداره با داشتن دکوراسیون اداری مدرن و شیک هم میتواند راندمان کاری کارمندان خود را افزایش دهد و زودتر به روند موفقیت و رشد برسد و هم اینکه میتواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند و از این طریق فروش محصولات خود را افزایش دهد. نورپردازی تاکیدی که وسیله یا بخش خاصی را به عنوان جلب توجه افراد روشن می کند. فضای دفتر کار شما باید الهام بخش شما باشد و شخصیت منحصر به فرد شما را منعکس کند.

با استفاده از پارتیشن های اداری می توانید ستون ها را مخفی کرده و عیوب دیوارها را از دید پنهان نمایید. بهگونهای که در طراحی و ساخت این نوع از دیوارپوشهای اداری PVC از یک روکش جداگانه PVC استفاده میشود. نکته حائز اهمیت در خصوص این نوع از دیوارپوشهای اداری این است که به علت وزن سبکی که دارند در شاخههای ۶ متری طراحی و تولید میشود از اینرو برای فضاهایی که دارای ارتفاع زیادی نیز میباشند هم مناسب و مورد استفاده است حتی میتوان از آن برای پوشش سقف نیز استفاده کرد. از پارتیشن ها به عنوان سریعترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای بهبود فضای کاری نیز استفاده می شود. و این تصویب تکنولوژیکی مزایایی را برای صاحبان مشاغل و طراحان مربوطه ایجاد می کند.

همچنین نحوه نورپردازی در قسمت های مختلف این فضا نیز تاثیر بیشتری بر سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری دارد. این نوع پارتیشن بندی نیز برای فضاهای اداری بسیار مناسب هستند و با توجه به سلیقه کارفرما و نوع طراحی دکوراسیون داخلی فضا اجرا می شوند. راه حلی مهم و اساسی برای این مشکل تهیه و نصب یک برد بر روی دیوار اتاق کار و روبروی چشمانتان است. ضمن اینکه برای اتاق مدیریت یک سرویس و اتاق لباس تعبیه شده است. اما خبر خوب برای همه کاربران طرفدار دیوارپوشهای اداری این است که دیوارپوشهای اداری PVC برخلاف سایر دیوارپوشها اداری طرح و رنگ متنوعی میباشند بهگونهای که کاربر پس از انتخاب یکی از انواع دیوارپوشهای PVC از نظر طرح و رنگ هیچگاه دچار محدودیت در انتخاب نمیشود و به راحتی میتواند با تنوع طرح و رنگی که در انواع دیوارپوشهای PVC وجود دارد به راحتی طرح و رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

برای ایجاد تنوع در این پارتیشن ها می توان از شیشه های هوشمند نیز استفاد نمود که قابلیت مات شدن در زمان دلخواه را دارند. یکی از مهم ترین مواردی که باعث جذب مخاطب و ایجاد روحیه شاد برای کارمندان می شود استفاده از المان های طبیعی در محیط های کاری است. توجه نمایید که علاوه بر استفاده از تجهیزات مورد علاقه خود حتما از نوع مناسب با ویژگی های بدنی کارمندان خود استفاده نمایید. در سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری می توان با استفاده از چند المان طبیعی مانند گلدان های طبیعی یا مصنوعی، آکواریوم های زیبا و جذاب برای تغییر در روحیه افراد خود استفاده نمایید. شما می توانید پارتیشن های خود را با گیاه، گل، چوب و دیگر متریال ها ترکیب کنید و یک پارتیشن بسیار زیبا و لوکس برای خود ایجاد کنید. به عبارت دیگر، به جداکننده های کاذب و موقت در فضاهای اداری که برای ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی ، نظم بخشی، زیبا سازی، بهینه سازی و به طور کل ایجاد محیطی آرام و به دور از سر و صدا در جهت افزایش بازدهی کارکنان، پارتیشن اداری گویند.

بخوانید:  قیمت لوازم یدکی تراکتور فرگوسن فوری مال مرجع فروش آنلاین لوازم یدکی فرگوسن در ایران | iranroos-ta

طراحی فضای داخلی تجاری و اداری

دیوارپوش اداری PVC خود نیز دارای دو نوع شامل: دیوارپوش PVC روکشدار و دیوارپوش PVC چاپی میباشد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها میپردازیم. در کنار اینکه این نوع دیوارپوش PVC دارای زیبایی و جلوه خاصی میباشد دارای قابلیت شستشو نیز میباشد اما مسئله اینجاست که با چند بار شستشو این نوع دیوارپوش PVCممکن است رنگ آن کمی از بین برود درواقع این مسئله طبیعی است و نباید با دیدن آن تعجب کنید. پارتیشنها و رنگها همیشه به محیط کار جلوه میدهند.

طراحی داخلی شرکت اداری

تاثیری که طبیعت در روحیه کارکنان دارد را هیچ تکنولوژی و ابزار دیگری ایجاد نمیکند. 7. یکی از این اجزا که نقش مهمی در طراحی دارد مبلمان است چراکه به صورت پراکنده و با تعداد زیاد در بخش های مختلف یک شرکت وجود دارد. بنابراین از دیوارپوشهای اداری MDF و PVC در طراحی دکوراسیون اداری استفاده میشود که در ادامه به بررسی هر یک از این انواع دیوارپوشهای اداری میپردازیم. معمولا از دیوارپوشهای چوبی، چرمی، سهبعدی، سنگی، آجری، آلومینیومی و شیشهای در طراحی دکوراسیون منازل استفاده میشود درحالی که تنها از دیوارپوشهای اداری در طراحی دکوراسیون ادارهها و شرکتها استفاده میشود، دیوارپوشهای اداری به صورت کلی به دو دسته شامل: MDF و PVCتقسیم میشوند. نکته که در انتخاب و استفاده از دیوارپوش حائز اهمیت میباشد این است که دیوارپوشها متناسب با استفادهای که از آنها در جاهای مختلف میشود، دارای انواع متعددی میباشند. مبلمان اداری دارای انواع متعددی میباشند که شامل: میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز کانتر، میز مذاکره، میز کنفرانس، کتابخانه، فایلینگ، گیشه و دیوارپوش اداری میباشند.

طراحی داخلی اداری با چوب

پارتیشن چوبی چیزی فراتر از پانل های کاربردی است که اتاق ها را تقسیم می کند. به خصوص اگر قصد ساخت چند اتاق یکسره و مستقل را داشته باشید. چه در حال ایجاد یک فضای جدید باشید و چه بخواهید یک منطقه موجود را مجدداً دکور کنید، سیستم های پارتیشن بندی اداری طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهند به این معنی که می توان آنها را کاملاً سفارشی کرد و به صورت جداگانه متناسب با نیازهای خاص دفتر شما تنظیم کرد. ساختمان های مدرن و جدید که برای مصارف اداری ساخته میشود بدون دیوارکشی مجزا برای اتاقها و با فضای به اصطلاح فلت و قابل تنظیم طراحی شده اند تا براساس نیازها قابل تغییر چینش باشند. با استفاده از پارتیشن های اداری دو جداره از سروصدای اضافی در محل کار جلوگیری میشود. برای مثال در خانه از یکسری دیوارپوش استفاده میکنند و همچنین در ادارهها، شرکتها و سازمانهای نیز از انواع دیگری از دیوارپوشها استفاده میکنند.

طراحی داخلی ساختمان اداری