طراحی داخلی رستوران مدرن در تهران بهمراه پلان کامل

آیا برنامه ای برای افرادی که دارای معلولیت هستند در نظر گرفته اید؟ افرادی که توانایی ها و ذهنیت مناسب برای فراهم آوردن تجارب دلنشین برای مشتریان رستوران مطابق با آنچه شما در کانسپت اولیه بدان رسیده اید. کسب و کار مربوط به رستوران همواره یک کسب و کار محبوب و پرطرفدار محسوب شده است و پیش بینی های اقتصادی از ادامه این روند حکایت دارند.اما نکته بسیار مهم در مورد این کسب و کار این است که طبق آماری رسمی، در 60% موارد، افرادی که وارد این حیطه می شوند در سال اول با شکست روبرو می شوند و 80% آنها حداکثر تا پنج سال به تعطیلی کشیده می شود.

طراحی داخلی رستوران صنعتی

اگر سقفهای مشبک چوبی را انتخاب میکنید، در طول روز با عبور نور خورشید حس زیبایی را ایجاد اصول طراحی داخلی رستوران میکنند. فود کورت راه چوبی یکی از بزرگترین مجموعه رستورانهای تهران را در خود جای داده که از پیتزا، سالاد و پاستا تا کباب و غذای محلی را ارائه میکنند. منبع عکس: فیدیلیو، عکاس نامشخصرستوران لیدوما از مجللترین رستورانهای شهر تهران است که طرفداران ویژهای دارد. اندازه 2×1 متر محبوبترین اندازه برای تختخوابهای سنتی است، زیرا نه آنقدر بزرگ است که در فضاهای کوچک قرار بگیرد و نه آنقدر کوچک که ظرفیت کافی نداشته باشد. شهر تبریز با جمعیتی افزون بر 1.5 میلیون نفر در منطقهای کاملا ترانزیتی در شمالغرب کشور قرار دارد. چند متر مربع برای هر نفر در نظر گرفته اید؟ اما نکتهای که وجود دارد این است که اگر کف مملو از خاک و سنگریزه باشد، با گردش باد، محیط آلوده خواهد شد و این موضوع برای کسانی که در حال میل کردن غذا هستند، چندان خوشایند نخواهد بود.

طراحی داخلی رستوران ایرانی

تهیهی سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برای رستوران بسیار ضروری و البته پرهزینه است. برای این نوع فضاها می توان از مبلمانی با سطوح صاف، خطوط موازی و رنگ هایی خنثی استفاده کرد. همچنین میتوانید رنگ دیوارهای رستوران را از بین رنگهای قهوهای شکلاتی و قهوهای آجری و یا رنگهای شاد و روشن انتخاب کنید. چگونه می توانیم افراد مناسب را انتخاب کنیم؟ برای ایجاد چنین فضای آرامش بخشی باید فاصله میزها را بیشتر کنید. موزه ها حافظه تاریخی بشر هستند و نقش مهمی در شناساندن فرهنگ و هویت، تاریخ و تمدن برای آیندگان دارند. کسانی که رستوران سنتی را برای صرف غذا انتخاب می کنند می خواهند طراحی داخلی رستوران ایرانی سنتی سبک خاصی داشته باشد و آن ها را به گذشته های دور ببرد. کارفرمایان و سرمایهگذاران بسیاری در تبریز به دنبال افتتاح و شروع به کار رستوران هستند که این امر اهمیت موضوع طراحی رستوران در تبریز را برای معماران وطراحان افزایش می دهد.

با مراجعه به کانسپت اصلی و در نظر گرفتن هزینه و بودجه در نظر گرفته شده، می توان راجع به مکان یابی، سایز و تم کلی پروژه تصمیم گیری کرد. پس از تصمیم گیری در مورد نوع منویی که ارائه خواهید داد سبک دکوراسیون رستوران را مشخص کنید. چه رستوران یک رستوران کوچک معمولی باشد و چه یک رستوران لوکس بزرگ باشد، کانسپت اصلی بازهم چراغ راهنمای فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی خواهد بود. در طراحی رستوران برای کانسپت سازی باید به مسائلی همچون افق پیش رو، نکته متمایز، نوآوری و بازاریابی، طراحی، برندینگ، مدیریت و تیم اجرایی، استراتژی کلی، مدل کسب و کار و نکات بی شمار دیگر.

بخوانید:  قیمت و خرید کرم ضد لک و کرم روشن کننده خارجی و ایرانی اصل کیم کالا

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

در بررسی کلی که توسط کارشناسان ما انجام شده، یکی از عوامل اصلی توفیق یا شکست یک رستوران و کافی شاپ ، میزان خلاقیت در طراحی، برندینگ (برندسازی) و مکان یابی رستوران می باشد که بر لزوم اهمیت به موضوع خلاقیت در طراحی رستوران در تبریز صحه می گذارد. این امر با کاهش اهمیت کانسپت اصلی رستوران و حرکت به سمت فضاسازی لوکس و پر تمتراق اتفاق می افتد که باعث هزینه کرد گزاف و همچنین کاهش جذابیت و دعوت کنندگی فضای رستوران و نهایتا شکست رستوران می شود. بسیار ضروری و حیاتی است که این مورد به درستی رعایت شود و سنگ بنای حرکت به سوی طراحی معماری و پروسه ساخت و ساز با صلابت گذاشته شود. داشتن یک کانسپت شفاف و زمینه ای قوی برای عملی ساختن آن، بنیان اصلی حرکت بدون وقفه و مستقیم برای رسیدن به طرح نهایی است.

هیچ فرمول طلایی برای محاسبه دقیق هزینه های افتتاح یک رستوران وجود ندارد، ولی یک کانسپت اولیه شفاف تصور این هزینه ها را تا حدود زیادی دقیق کرده و میزان کنترل ما را بر روی آن شدیدا افزایش می دهد. همانطور که اشاره شد، شاهد افتتاح رستوران های متعددی در شهر تبریز هستیم که برخی از آنها رونق و شهرت خوبی دارند، ولی متاسفانه برخی از این کسب و کارها با شکست روبرو شده اند. پس از اون هم به معایب اون ها اشاره میکنیم. آیا همه ی رویدادها، فعالیت ها و نقاط مهم رستوران را در نظر گرفته اید؟

علیرغم این که این روزها در محافل زیادی واژه برندینگ یا برندسازی را میشنویم، موضوعی که افراد زیادی از آن سخن می گویند ولیکن افراد بسیار کمی از آن درک واضحی دارند، برندینگ و یا برندسازی موضوع بسیار مهم و حیاتی در راه اندازی یک رستوران ایده آل محسوب می شود. آشپزخانه رستوران حجم زیادی از گرما، بخار، بو و دود تولید میکند پس باید مطمئن شوید که در قسمت پذیرایی از مشتریان سیستم تهویه بهترین عملکرد را داشته باشد. دکوراسیون شیک، تم کلی رستوران شما را بهبود داده و به فراهم کردن فضایی دلچسب کمک میکند. رستوران دره یکی از بهترین رستوران های شمال تهران است که در منطقه سعادت آباد واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی و بینالمللی را عرضه میکند.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن ایرانی

غذای شما، در عین حال که جذابیت اصلی رستوران است. بلکه موضوعی است که خودش را به مخاطب می رساند و استوار باقی می ماند، حتی اگر در همسایگی شما، رقیبتان آن را کپی کند، حتی اگر کارکنان شما بعد از جدایی از شما کسب و کار مشابهی راه بیاندازند، حتی اگر زمینه رقابتی شما تبدیل به رقابتی در کلاس کار شما شود. به عنوان تهرنگ مسیر شما، یک جایگاه درست استراتژیک باید انتخاب شده، و طراحی های شما بر اساس استراتژی مشخص و مطالعه و پیش بینی نسبی مشتریان بالقوه شما انجام گیرد. یک راه برای مشخص کردن مناطق مشکل این است که در هر صندلی رستوران خود بنشینید. چه فضاهای برای پاسخ به کانسپت های شما در طراحی رستوران باید لحاظ شوند؟ اهمیت این شهر از لحاظ گردشگری و صنعتی، تبریز را به یکی از مراکز استان پرجمعیت ایران تبدیل کرده است.

بخوانید:  پیراهن جین ژینو

به طور خلاصه از آنجایی که این امر بررسی و تحقیق عمیقی می طلبد، بهینه ترین مسیر برای نتیجه گیری درست و تعریف درست و جایگذاری مناسب کانسپت، شروع پروسه از نقطه پایانی آن است. درست است که شما برای طراحی و دکوراسیون رستوران خود آزاد هستید و میتوانید مطابق سلیقه خودتان آنجا را چیدمان کنید. برای مثال، در طراحی رستوران برکه تبریز، این موضوع به عنوان شمع راه گروه طراحی استودیو معماری بوم تبریز در نظر گرفته شد که به توفیق بسیار سریع رستوران برکه منجر شد. موفقیت رستوران برکه حتی با تقلید فضای آن توسط 5 تا 10 رستوران در همان محدوده محدود نشد و بلکه این تقلید و ادامه روند باعث محبوبیت بیشتر رستوران برکه شد که باعث می شود از آن به عنوان یک نمونه موفق از طراحی رستوران در تبریز یاد کرد.

طی بررسی های به عمل آمده توسط بعضی از کارشناسان به این موضوع پی برده ایم که غذا و دکوراسیون در یک فست فود و رستوران خیلی بیشتر از سرویس دهی آن مکان بر روی مشتری تاثیر گذار است. نوع میز وصندلی فست فود هم براساس هماهنگی با دیوارها و سنگ یا سرامیک کف انتخاب می شوند، اصولا صندلی های سفارشی می تواند از فلز، چوب و یا پلاستیک ساخته شوند و حتی لوگوی برند فست فود موردنظر در طراحی آنها استفاده شود. خرید تور استانبول برای ساکنان شهرستان های ایران گاهی چالش برانگیز است برای مثال فرض می کنیم از گرگان تصمیم به خرید تور ترکیه را دارید و با سرچ در گوگل به نتیجه ای نرسیدید یا اگر هم توری پیدا کرده اید یا تاریخ گذشته است یا تعداد آنها کم و انتخاب برای شما دشوار زیرا حق انتخاب کم می باشد.

ایجاد کانسپت اصلی یک رستوران با توجه به تعدد مواردی که باید مد نظر قرار بگیرند از چالشهای بسیار پیچیده برای معماران محسوب می شود. از این رو تریا در هتل بسیار مورد استقبال قرار میگیرند. مدل های اون رو میبینیم و لذت میبریم! اما این رنگ هم زیبایی های خاص خودش رو داره. تصویری از یک کابینت آشپزخانه کلاسیک از جنس چوب با تم رنگ قهوه ای کمرنگ. در منو رستوران کنزو هیچ غذایی جز غذاهای ژاپنی پیدا نمیکنید پس خودتان را برای یک سفر به شرق آسیا آماده کنید. به طور کلی فصل بهار (2 ماه اردیبهشت و خرداد) و فصل پاییز (2 ماه مهر و آبان) را می توان مناسب ترین زمان سفر به استانبول دانست.

طراحی داخلی رستوران فست فود

از مزیت این نوع سقفها میتوان به سبک بودن، قابلیت عبور نور و مقاومت بالا اشاره کرد. طراحی وب سایت رستوران این امکان را به مشتریان شما می دهد که به راحتی با دیدن تصاویر و جزئیات هر غذا، سفارش خود را انجام دهند و قابلیت پرداخت اینترنتی نیز داشته باشند. اگر تمایل داشته باشید تا کانسپ آشپزخانه صنعتی شما هم این باشد، میتوانید فقط از یک نیروی متخصص برای انجام کار کمک بگیرید و چندین مسئول پخت و پز را در آماده سازی سفارش با هم مشترک نکنید. چگونه می توان شاخص های درست را برای ارزیابی حین استخدام تنظیم کرد؟ در برخی موارد می توان قفسه های ترانسپارنت را ایجاد کرد که این عنصر می تواند فضای داخلی رستوران متفاوت نشان دهد. پس شغل کافه داری این روزا به یک شغل پر درآمد تبدیل شده و این یعنی باید حواستون به رقبا باشه! برای خلق یک فضای رستورانی باید به ایجاد آرامش توجه ویژه ای داشت.

بخوانید:  How to Use Coconut Oil for Hair Growth

طراحی داخلی کافه و رستوران

بسیاری از کارفرمایان در طراحی رستوران در تبریز از پرداخت هرگونه هزینه در ابتدای کار برای ساخت کانسپت سر باز میزنند، غافل از این که تعریف کانسپت ریسک عملیاتی یک پروژه را به شدت پایین می آورد. طراحی رستوران در تبریز از فاکتورهای بسیاری تاثیر می پذیرد که در صدر آنها میتوان به نبود ثبات در قیمت کالاهای اساسی مربوط به ساخت و اجرای رستوران اشاره کرد که هرگونه پیش بینی و خوانش ذهنی هزینه ها را قبل از اجرای یک پروژه دشوار می کند.

دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ

استودیو معماری بوم تبریز با توجه به سابقه موفق خود در زمینه طراحی رستوران در تبریز ، این موضوع را بررسی کرده است که در مطلب زیر قسمتی از نتایج این مطالعه خدمت شما ارائه می شود. این امر با مطالعه آماری تعداد پروژه های منجر به شکست در تبریز هویدا می شود. در این تصویر، آشپزخونه قبلی رو از نمایی نزدیکتر میتونین مشاهده کنین. طراحی دکور رستوران ایتالیایی بعضی از رستوران دارها را با چالش رو به رو می کند، به خصوص اگر فضایی که در اختیار دارند، بستر مناسبی برای این منظور نباشد. طراحی محل مناسبی برای انتظار، کنار پیشخوان و مسیر باز برای رفت و آمد حائز اهمیت است.

طراحی رستوران در تبریز با توجه به سابقه فرهنگی و اقتصادی و موقعیت جغرافیایی این شهر امری بسیار مهم و پرکاربرد محسوب می شود. پس موضوع اصلی در یک صنعت که در این حد قابل کپی کاری و رقابتی است، صرفا ایجاد یک محصول انحصاری نیست. اگر شما یک تصویر واضح از مشتری تان داشته باشید، از شخصیت آن فرد، از نیازهایش، شما می توانید یک مسیر منطقی برای ایجاد فضا در بازار رقابتی برای رستوران خود ایجاد کنید. استفاده از مبلمان استاندارد، مناسب و همچنین در نظر گرفتن مبلمان برای کودکان برای صرف غذا و آسایش کودکان بسیار مهم است. به هر حال نکته مهم اینجاست که در صورت وجود ابهام در کانسپت اصلی به شدت می تواند افزایش داشته باشد. باید سیستم تهویه متناسب با ظرفیت تولید تهیه کنید تا وقتی فر در حال کار کردن است، فست فود شما تبدیل به کوره نشود! در اکثر رستورانهای مانند فست فودها؛ از وسایل سرد و فلزی و همچنین نور مستقیم پرانرژی استفاده میکنند، تا مانع این شوند که مشتری زمان زیادی در آن جا ماند؛ چون در این رستورانها باید غذا به صورت سریع خورده شود و جا برای مشتریان دیگر نیز باشد.

دکوراسیون داخلی رستوران