شیشه اتومبیل، شیشه ساختمان، فلوت، رفلكتیو کارخانه شیشه لیا و پارس شیشه

انواع بسیار جذاب و مدرن این محصول با شیشه منحنی تولید می‌شن. این شیشه‌ها با نام تجاری شیشه‌های پشت‌رنگی نیز معروف هستن.این محصول بدلیل رنگ‌های بسیار براق و متنوعی که‌داره در دکوراسیون داخلی و حتی نماسازی ساختمون‌ها کاربرد بسیار زیادی داره. تنوع رنگ در این محصول شامل مجموعه‌کاملی از انواع تناژ‌های رنگیه. به‌دلیل جذابیت شیشه‌های خم ، کیفیت بالا و کاربری متنوع ، محصولات این مجموعه محبوبیت خیلی زیادی داره. و می‌تونی زیبا‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های شیشه خم رو از فرکو تهیه کنی.

محصولات شیشه ایمنی شرق

همانطور که از نامشان پیداست این شیشه ها از دو لایه شیشه تشکیل شده اندو لذا ترکیب هر نوع از شیشه ها، نوع خاصی از شیشه دوجداره را شرکت شیشه ساختمانی ایجاد می کند. برای شناخت تنوع رنگی این محصول و تمام مزایای اون مقاله‌ رو مطالعه کن. استخر شیشه‌ای از جدیدترین تولیدات شیشه‌ای هستش که‌با انواع شیشه مقاوم و شفاف تولید می‌شه. انواع استخر شیشه‌ای با زیباترین و مدرن‌ترین طراحی‌ها برای انواع ویلاهای شخصی و اماکن توریستی و هم‌چنین استخرهای شخصی و عمومی ساخته می‌شن. در کارخانه فرکو انواع میز با طراحی بسیار شیک ، برای اتاق مدیریت ساخته می‌شن.

  • شیشه قزوین که در زمینه شیشه های فلوت – شیشه های شیت – جام شیشه فعالیت می کند.
  • تولید شیشه خودرو با شفافیت کافی، فاقد کجی و ناراستی و عیوب اپتیکی یکی از چالش‌های فرآیند تولید شیشه به شمار می‌رود.
  • انواع محصولات شیشه ای تخت و منحنی در این مجموعه تولید می شود.
  • تهیه و نصب انواع شیشه های سکوریت/دوجداره/تک جداره/رفلکس برای مغازه/بالکن/خانه و گلخانه شیشه ای/پارتیشن بندی طراحی و اجرای انواع آیینه های دکوراتیو/آینه پاز…
بخوانید:  رهبر کره شمالی با اعلام همبستگی با پوتین از روسیه در مناقشه اوکراین حمایت کرد
برای مثال سفارش شیشه خم پنجره در ابعاد واحد و بدون رنگ با جنس فلوت قیمت متفاوتی داره تا همون سفارش با جنس سوپرکلیر . برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و دریافت مشاوره خرید ، پیشنهاد می‌شه با مشاورین متخصص شرکت فرکو تماس بگیری. کارخانه شیشه نوآوران شیشه سپنتا با سابقه درخشان 30 ساله از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع شیشه در کشور است. این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و هم چنین همکاری با افراد باتجربه و توانا، سالانه متر مربع شیشه تولید نموده و در بهبود سطح کیفی شیشه های ساختمانی می کوشد.

امروزه پخش شیشه ساختمانی به صورت عمده انجام می گیرد، و همچنین می توانید از تخفیف های شگفت انگیزی بهره مند شوید. در کارخانه شیشه خم علاوه بر میز‌های دکوری کوچک ، انواع میزهای ناهار‌خوری نیز با شیشه منحنی تولید می‌شن. میزهای ناهارخوری تمام شیشه ، از جلوه‌ای بسیار متمایز و شیک برخوردارن. همونطور که‌گفته شد شیشه لمینت از بهم چسبیدن چند لایه شیشه ساخته می‌شه. زمانی که‌تو ساخت شیشه لمینت از شیشه‌های نشکن سکوریت استفاده بشه، این محصول از مقاومتی چند برابر برخوردار می‌شه.

شیشه اتومبیل، شیشه ساختمان، فلوت، رفلكتیو کارخانه شیشه لیا و پارس شیشه شیشه سکوریت دوجداره با بهترین کیفیت نصب شیشه سکوریت و لمینت با قیمت مناسب ساخت شیشه لمینت دوجداره و… طراحی ، ساخت و اجرای انواع شیشه سکوریت دوجداره ، ضد … هم اکنون گروه صنایع شیشه گیلان بزرگترین تولید کننده شیشه اتومبیل کشور و یکی از برترین تولید کنندگان شیشه های ساختمانی و صنعتی می باشد.

بخوانید:  اولین نکته رنگ کرم پودر است

قیمت شیشه 4 میل | فروش شیشه 4 میل با کیفیت برای صادرات