سوال- کدام گوشی سامسونگ ضد آب است؟

اگر وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین هستید، توجه داشته باشید که سود واردات لوازم جانبی موبایل از چین بسیار بالا است، زیرا بازار رقابتی گستردهای در زمینه این لوازم بین تولیدکنندگان چینی وجود فونر سایت خرید گوشی شیائومی دارد. اگر در حوزه فروش تلفنهای همراه یا لوازم جانبی موبایل فعالیت میکنید، حتما میدانید که داشتن یک تامین کنندهای که کالای مناسب را با قیمت رقابتی به شما عرضه کند، بسیار مهم است. استفاده از لوازم جانبی خوب میتواند کمک کننده باشد و شما را از شر چندین مشکل خلاص کند. برند سامسونگ یکی از محبوبترین برندهای تولید کننده گوشیهای هوشمند در دنیاست، که طی چند سال اخیر با ارائه محصولات متفاوت سری s و m، خلاقیت در طراحی و تکنولوژی ساخت خود را در مقابل برندهای مطرحی مانند Apple و Huawei به رخ کشیده است.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

هندزفریها انواع مختلفی دارند و برندهای متعددی این هندزفریها را تولید میکنند. در شارژر بی سیم میتوانید بدون نیاز به سیم، گوشیتان را شارژ کنید. نیز در سایت موجود است و میتوانید بسته به نیاز یکی از آنها را برای گوشیتان انتخاب کنید. علاوه بر تلفن همراه میتوانید تبلت یا لپ تاپ و سایر لوازمی که کابل usb داشته باشند را با آن شارژ نمایید. دسته خرید اینترنتی لوازم جانبی گوشی موبایل شامل انواع گلس و محافظ صفحه نمایش، قاب و کاور، کیف هوشمند، هدفون و هدست، شارژر، کابل شارژ و انتقال دیتا، کارت حافظه، هدست واقعیت مجازی، لوازم جانبی عکاسی با موبایل و دیگر محصولات مربوطه میشود. هر گوشی شارژر و کابل شارژ مخصوص به خود را با توجه به تفاوت ولتاژ ورودی گوشی دارا میباشد همچنین نمونههای تقلبی با قیمت کمتر در بازار فراوان است لذا در خرید آن باید دقت داشته باشید تا از آسیب وارده به گوشی جلوگیری شود.شارژرها ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند و هر کدام متناسب با گوشی مورد نظر میباشند.انواع شارژر شامل کلگی, آداپتور, هد شارژر, سیم کابل, سیم شارژ, کابل شارژ, شارژر دیواری, شارژر فندکی میباشد.

بخوانید:  آرایشی ساده، ماندگار و زیبا با رژ لب مدادی

گوشی سامسونگ سری اس

ناحیه حساس به لمس آن اگرچه نسبتاً کوچک است، اما از دقت بالایی برخوردار است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی شاید به نسبت آن چیزی که در ذهن داشته اید بالا نباشد اما بدنیست بدانید که دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی آن میتواند این ضعف را پوشش دهد که براساس آن میتوانید تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید. کاورهای گوشی در بازار به شدت زیاد هستند و طراحان سعی داشتهاند تا با تولید چنین قاب و کاورهایی خریداران را به سمت خرید بکشانند.

بررسی گوشی سامسونگ

گوشیهای موجود در فهرست خانواده اس سامسونگ، مشخصات یکسانی ندارند و نسل به نسل، پیشرفت داشتهاند. برای مثال در خیلی از گوشیهای جدید شاهد یرون زدگی دوربین اصلی هستیم که این مشکل میتواند مانع از قرار دادن گوشی برروی سطح صاف شود. دوربین گوشیهای موبایل بسیار قدرتمند شدهاند و روز به روز شاهد دوربینهای بسیار باکیفیتتری هستیم که واقعا عکسبرداری با آنها بهترین حس را به کاربر میدهد. پاوربانکها دارای ظرفیتهای مختلفی میباشند و بسته به نیاز و مبلغی که میخواهید پرداخت کنید، میتوانید پاروبانک مورد نظرتان را خریداری کنید. گلسهای موبایل دارای انواع مختلفی هستند و بعضی از گلسها تخت هستند و بعضیها نیز خمیده، بسته به مدل گوشیتان باید گلس خریداری کنید.

موبایل سامسونگ

کیفیت گلسها نیز متفاوت است و باید به سراغ گلسی بروید که کیفیت خوبی دارد. میباشد.امروزه برندهای نیلکین (Nillkin)، سامسونگ، هوکو، ریمکس، موکول (Mocoll)، بیسوس (Baseus)، از بهترین تولید کنندههای گلس گوشی در جهان میباشند.همچنین قیمت گلس محافظ گوشی در برابر سایر لوازم گوشی بسیار ناچیز است و تهیهی آن بسیار آسان میباشد.انواع گلسها شامل گلس محافظ, گلس سرامیکی, گلس نانو, گلس فول چسب, گلس یو وی UV , گلس نرم, طلق ضد خش, گلس ضد ضربه, گلس و برچسب پشت میباشد. برندهای زیادی در حال تولید چنین ساعتهایی هستند و برای مثال برند اپل یکی از بهترین سازندگان این ساعتها میباشد که کارایی ساعتهای اپل واقعا زبانزد است.

بخوانید:  گرایش های آرایش 2024 که اکنون باید بدانید: Wendy Rowe MUA

در این دستهبندی از فروشگاه قطعات موبایل سورن استور، انواع لوازم جانبی گوشی موبایل برای برندهای مختلف با تضمین اصالت کالا به صورت طبقه بندی شده و مرتب برای بررسی قیمت، بررسی مشخصات محصول و خرید آنلاین قرار گرفته است. به عنوان وارد کننده لوازم جانبی موبایل، میتوانید لوازم جانبی مد نظر خود را از چین وارد کنید یا خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای کسب و کار خود را از چین انجام دهید. به عنوان مثال محافظ صفحه نمایش، قاب محافظت کننده یا کیف موبایل، هولدر و … خرید قاب گوشی موبایل یا بک کاور گوشی یکی از گزینههایی است که بلافاصله پس از تهیه گوشی موبایل با توجه به هزینههای بالای تعمیرات گوشی و حساسیت اسمارتفونها در قسمت صفحه نمایش، خط خوردگی، تو رفتگی بدنه گوشی، قطعا خرید محافظ گوشی مانند گلس، قاب و کیف گوشی از واجبات است که به کاربران پیشنهاد میشود.

بررسی لوازم جانبی گوشی

استفاده از کیف گوشی هم برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش بسیار موثر است. با همه اینها، می توانید به راحتی از یک پرچمدار سامسونگ برای بیش از پنج سال استفاده کنید. S9 در حالی که قدیمی شده است جذابیت خود را در میان کاربران از دست نداده این مدل گوشی سامسونگ در بازار ایران با قیمت حدودی از 0 تا 0 تومان مناسب به نسبت قیمت پایین تر از مدل های بالا که در این صفحه معرفی شده خریداری می شود. اگرچه نمی توان تراشه مذکور را جزو بهترین های بازار دانست ولی در این سطح قیمتی بی شک بهترین گزینه است. بنابراین پیشنهاد می شود در هنگام خرید گوشی های سامسونگ حتماً به سراغ گوشی های فلزی بروید.

بخوانید:  آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx- آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو -ایران ارز دیجیتال

بررسی گوشی نوت 8 پرو

سامسونگ پرچمداران بزرگی می سازد، اما آیا آنها برای شما مناسب هستند؟ با USB 3.0 سازگار است که برای شارژ سریع تر و انتقال اطلاعات با سرعت بیشتر مناسب است . به همین دلیل میتوان گفت Galaxy S20 FE قدرت و سرعت فوق العادهای برای پردازش اطلاعات مختلف دارد. با این حال، برای خریدار متوسطی که خواهان تجربه ای جامع از گوشی های هوشمند است، سری میان رده گلکسی A سامسونگ ارزش بسیار بهتری نسبت به سری گلکسی S پرچمدار خود ارائه می دهد.

خرید لوازم جانبی گوشی موبایل همانند لوازم جانبی تبلت به دلیل ارزش بالای این محصولات و همچنین محدود بودن رنگهای گوشی به منظور شخصیسازی استایل از اهمیت زیادی برخوردار است. خصوصا وقتی که طیف وسیعی از محصولات samsung پیش روی شما قرار می گیرد. از جمله این لوازم می توان به هندزفری یا کارت حافظه اشاره کرد. اما شرکت سامسونگ چند سال پیش با تغییر رویه، سری گلکسی J و گلکسی A و M را به خط تولید کارخانههای خود اضافه کرد و این مدلهای مقرونبهصرفه را وارد بازار کرد. محافظ کند. همچنین کاور موبایل میتواند یکسری از مشکلات گوشی موبایل را رفع کند. همچنین یکسری لوازم جانبی نورپردازی هستند که میتوانند به ویدئوها و تصاویر شما رنگ و لعابی خوب بدهند. در کنار لوازم جانبی ضروری موبایل برخی لوازم نیز وجود دارند که خرید آن ها خالی از لطف نیست البته میتوانید بدون آن ها نیز از امکانات گوشی استفاده کنید.