دوره آموزش تزریق ژل لب با هیالورون پن با مدرک فنی حرفه ای-مهسا امانی

در مجموع اگر تزریق‌ها دردی داشته باشد، کاملاً قابل تحمل خواهد بود. وقتی از داروهای بلوک کننده عصبی استفاده می‌کنیم، شکل حرکت کردن لب‌ها تغییر می‌کند و تا چند ساعت معلوم نمی‌شود که لب‌تان به چه شکلی در آمده است. خیر، پس از جذب ژل‌ها لب به فرم اولیه خودش بازمی‌گردد و هیچ تغییر فرم خاصی پیش نمی‌آید.

معمولاً پزشک بر اساس حالت صورت و جزئیات مانند اندازه چشم‌ها، بینی و … بهترین و مناسب‌ترین روش را برای شما انتخاب می‌کند. علاوه بر آن حتماً این کار را در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام دهید تا نتیجه کار به زیبایی بیشتر صورت شما ختم شده و رضایت شما را به دنبال داشته باشد. تزریق ژل لب مدل روسی یک از تزریقات پر تقاضا در کلینیک های زیبایی است که در این مقاله به روش اجرای آن و نتایج تزریق ژل لب به سبک روسی و مقایسه آن با روش های دیگر می پردازیم. مطب زیبایی دکتر معصومه مجیدزاده با هدف ارائه بهترین خدمات زیبایی راه اندازی شده است. در این مطب خدماتی از قبیل زیبایی ( تزریق ژل و بوتاکس)، مو (مزوتراپی مو و PRP)، جوانسازی پوست (هایفو، مزوتراپی صورت، RF فرکشنال، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن)، خالبرداری و لیزر موهای زائد انجام می شود.

آموزش تزریق ژل لب با هیالورون پن

بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

بخوانید:  فروش بهار Sephora به تازگی شروع شده است، در اینجا بهترین انتخاب های من است
مهم‌ترین مسئله در تعیین هزینه تزریق ژل مدل عروسکی، مقدار موردنیاز از فیلر برای رسیدن به این هدف و نوع برند آن است. به همین دلیل هزینه انجام این کار تا حد زیادی به حالت اولیه لب‌های شما بستگی دارد؛ زیرا مقدار ژل مورد نیاز بر این اساس مشخص خواهد شد. علاوه بر این باید هزینه کلینیک و دستمزد پزشک را هم به این صورتحساب اضافه کنید. ما در کلینیک رایان سلامت، زمانی که برای جلسه مشاوره مراجعه می‌کنید؛ هزینه تقریبی را به شما اعلام خواهیم کرد.

سوالات متداول درباره دوره

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که برداشت چربی از بافت، دوره نقاهت به نسبت طولانی را نیز به همراه خواهد داشت. بهتر است یک تا دو روز بعد از تزریق ژل لب، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری شود، چرا که این قبیل فعالیت ها می توانند باعث افزایش ورم یا خون مردگی شوند. ژل‌های هیالورونیک اسید ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند.

دوره آموزش تزریق ژل لب با هیالورون پن با مدرک فنی حرفه ای-مهسا امانی برای شرکت در برخی کارگاهها ، گذراندن دورههایی به عنوان پیش نیاز اجباری میباشد و با کارشناسان اموزش حرفه ای تزریق ژل لب آموزش مشاوره فرمایید. اگر ژل قبلی ژل ماندگار بوده (ژلی که جذب بدن نمی شود و حتما باید با جراحی خارج شود) نباید هیالورونیک اسید تزریق کند. در ابتدای آموزش هیالورون پن با انواع ژل های مورد استفاده در این روش آشنا می شوید. این روش نیز ابتدا فیلر بصورت خطی در اطراف نقطه مورد نظر تزریق میشود.

بخوانید:  شیشه اتومبیل، شیشه ساختمان، فلوت، رفلكتیو کارخانه شیشه لیا و پارس شیشه

بسته به نوع پوست ، بهترین نتیجه حاصل می شود که نقص به راحتی قابل تشخیص باشد و با دستکاری دستی (کشش) پوست می توان تصحیح آن را انجام داد. البته اگر شما برای انجام تزریق ژل به سبک روسی به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر یک پزشک متخصص زیبایی انجام دهید و از مواد اصل و استاندارد برای انجام این کار استفاده شود قطعا استفاده از این روش بیشتر از یکسال می تواند ماندگاری داشته باشد. در بخش زیر میتوانید تصاویر مربوط به تزریق ژل لب مدل روسی را مشاهده نمایید. خیر- تزریق ژل مدل روسی بیشتر در مرزهای لب و در نقاط کوچکی انجام می شود، بنابراین کمترین میزان درد را دارد. علاوه بر این همانند سایر روش های تزریق فیلر، از مواد بی حس کننده برای این کار انجام می شود.

به خاطر داشته باشید که تزریق ژل نه تنها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، بلکه زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد. فقط در مورد میزان تزریق ژل و زمان مناسب خود با پزشک متخصص مشورت کنید و به توصیه های او عمل نمایید. شما می توانید جهت انجام ژل لب و اطمینان از روش صحیح و استفاده از مواد استاندارد، به کلینیک خانه سفید مراجعه نمایید.

آموزش تزریق ژل و بوتاکس مخصوص پزشکان با مدرک معتبر بین المللی

پزشک باید به بیمار خود بگوید که تزریق ژل لب در همه افراد نتایج یکسان را به وجود نمی‌‌آورد و از آنجایی که هر فرد شرایط جسمانی متفاوتی دارد ممکن است تزریق ژل لب روسی در یکی از بیماران نتایج حیرت انگیزی را ایجاد کند و در یک بیمار دیگر فاجعه به بار بیاورد. مشاوره قبل از تزریق ژل کاملاً ضروری است تا پزشک بتواند اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط بیمار خود به دست بیاورد و بیمار بداند که پس از درمان چه چیزی در انتظار او است و انتظارات واقعی داشته باشد. ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود. قسمت معروف به کمان و یا Cupid نقطه‌ای است که تمرکز ژل لب روسی بیش‌تر در این ناحیه بوده و تزریق در قسمت V شکل دهان انجام می‌شود. تمرکز بیشتر تزریق ژل لب روسی بر قسمت حاشیه لب‌ها و همچنین کشیدگی و تیزی حاشیه‌ای است و تمرکز زیادی بر روی اندازه لب‌ها ندارد. با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب، لب ها کشیده و پرحجم می‌شوند و جلوه‌ای بسیار زیبا پیدا می‌کنند.

  • در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید، نمونه کار های ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
  • تمامی افراد می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر و شناخته شده نسبت به انجام این عمل زیبایی مراجعه کنند.
  • اگر شما نیز قصد تزریق ژل لب دارید حتماً قبل از کار در مورد این روش تحقیق کرده و با مراجعه به مراکز معتبر و پزشکان کاربلد و با تجربه نتیجه دلخواه خود را به دست‌آورید.
  • جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای آموزشی کشور بوده که در راستای فراهم کردن شرایط مساعد برای افزایش اطلاعات جوانان و کمک به آنها برای تبدیل شدن به یک متخصص، تاسیس شده و تا به امروز نیز دوره های متفاوتی را در سطوح گوناگون و رشته های متفاوت برگزار کرده است.
  • در روز درمان شما نباید هیچ گونه آرایشی روی صورت خود داشته باشید و پوست باید کاملا تمیز باشد.
بخوانید:  Sisley Paris Phyto Teint Perfection Foundation بررسی