دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ ویرا کامپیوتر مرکز فروش لپ تاپ استوک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به ‌روزترین و متعهد ترین مراکز ارائه تعمیرات تخصصی لپ تاپ می‌باشد که توانسته است رضایت تمامی مراجعین خود را به دست شارژر لپ تاپ آورد. همان طور که می دانید استفاده از قطعات اورجینال نقش موثری در بازگردانی کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه دارد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگیتعمیرات لپ تاپتحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ تنها در انحصار یک برند نبوده بلکه تمامی برند های معتبر چون ال جی ، سامسونگ، سونی ، اچ پی ، دل و … را شامل می شود. شارژر لپ تاپ در واقع می‌تواند یک آداپتور مبدل ولتاژ با ولتاژ و شدت جریان ویژه و البته فیش آداپتور ویژه با اندازه متفاوت در نظر گرفته شود. معمولا این دسته از شارژرهای لپ تاپ دارای کابل پاور سه پین هستند.

درجه ی تنظیم آن را بر روی ولتاژ قرار داده و پراپ های مثبت و منفی را به اهم متر متصل میکنیم ، پس از اتصال به سراغ شارژر لپ تاپ می رویم . در این قسمت باید پراپ منفی که معمولا مشکی رنگ هست را به خروجی منفی شارژر و پراپ مثبت را که معمولا قرمز رنگ هست را به خروجی مثبت شارژر متصل کنیم . شاید شما کاربران از قسمت خروجی منفی و مثبت شارژر اطلاعی نداشته باشید .بهتر است به ادامه ی مطلب توجه فرمایید . اکثر سوکت های شارژر لپ تاپ دارای دو قسمت است ، 1 _ مغزی ( در داخل سوکت شارژ ) 2_لایه ی دوری سوکت شارژ که دور مغزی قرار دارد . مغزی سوکت شارژ همان خروجی مثبت و لایه ی دوری مغزی همان خروجی منفی شارژر می باشد . با اتصال پراپ های مثبت به خروجی مثبت و اتصال پراپ منفی به خروجی منفی در حالت عادی باید اهم متر ولتاژ 19v یا کمی بیشتر را نشان دهد .

بخوانید:  8 اسنک مناسب برای کاهش وزن از برنامه های تحویل فوری مواد غذایی

تعمیرات تلویزیون شیراز,تعمیر تلویزیون شیراز

دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ ویرا کامپیوتر مرکز فروش لپ تاپ استوک-شارژر لپتاپ مستر جانبی سوختن حتما انفجار نیست ، ممکنه آی سی داخل مدار بدون سر و صدا بسوزه یا خازن باد بکنه و شارژر لپ تاپ خراب شه . باتری های جدید وقتی به طور کامل شارژ میشن از مدار خارج میشن . قبلا اینجوری نبود و می گفتن که شارژر لپ تاپ همیشه به لپ تاپ وصل نباشه اما الان مشکلی پیش نمیاد . لپ تاپ هایی مثل لنوو z510 و یا برخی مدل های جدید ایسوس که باتری های جدا نشدنی دارن ، نرم افزارهای مخصوص مدیریت مصرف انرژی و همچنین جدا کردن باتری از مدار بعد از درصد مشخصی شارژ دارن . یعنی می تونید تنظیم کنید که باتری تا ۶۰ درصد که پر شد شارژر لپ تاپ به طور مستقیم برق برسونه و باتری دیگه شارژ نشه و تو همون مقدار بمونه .

  • بنابراین ، اگر شارژر لپ تاپ خود را گم کردید ، گزینه های مختلفی دارید.
  • راهنمای تشخیص نسل cpu و پردازنده سیستم یکی از مهم ترین فاکتور ها قبل از خرید لپ تاپ استوک یا هر سیستم کامپیوتری دیگری تشخیص نسل پردازنده آن سیستم می باشد.
  • نمایندگی‌های لنوو می‌توانند شما را در عیب یابی شارژر لپ تاپ یاری کنند.
  • در برخی از لپ‌تاپ‌ها استفاده از آداپتورهای شارژر نامناسب منجر به افت بازده دستگاه و سرعت عملکرد اجزای سخت افزاری و سیستمی آن می‌شود.
  • خب خرابی سیم آداپتور جزء اون دسته از مشکلات شارژره که به راحتی قابل برطرف شدنه.
بخوانید:  بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop
این شارژرها اساساً کیفیت ساخت بسیار پایینی دارند و حتی برچسب‌های آن‌ها، درست و حسابی روی آن‌ها نمی‌چسبند. در قسمت زیرین لپ تاپ یا روی خود شارژر همواره یک برچسب شامل اطلاعات مختلفی از شارژر وجود دارد. ولی اگر روشن نشد ،ابتدا به درون پورت شارژ لپ تاپ نگاهی بیاندازید و چک کنید که اثری از شکستگی و سوختگی نباشد. به عنوان ابزاری برای جلوگیری از آسیب به شارژر لپتاپ استفاده کنید. مرکز ما این تضمین را به شما می دهد که بهترین و مناسب ترین قیمت و کیفیت را برای شارژر در اختیار شما قرار می دهد. _ آیا سوکت شارژر به خوبی به سیستم وصل گردیده است؟ آن را به خوبی بررسی نمایید.

شارژر hp (

این مقدار انرژی الکتریکی است که در هر لحظه به لپ‌تاپ سرازیر می‌شود. لپ‌تاپ‌ها به مقدار مناسبی جریان انرژی الکتریکی نیاز دارند تا تمام مدارهای داخل دستگاه را تامین کنند. معمولاً ولتاژ معیاری است که نشان می‌دهد لپ‌تاپ چقدر می‌تواند از انرژی پتانسیل استفاده کند. آمپر آداپتور لپ‌تاپ باید مطابق با آمپر مورد نیاز لپ‌تاپ باشد.

تفاوت جریان برق AC با جریان DC در شارژر لپ تاپ