دریچه کولر تهویه سان

خطوط تیغه های هوای این دریچه با زاویه ی ۳۰ درجه هوای عبوری از خود را به محیط منتقل می کند. از خصوصیات مشخص این محصول این ماست که هوا را با زاویه فقط به سمت پایین هدایت می کند. دریچه های کولر خطی نیز میتوانند با دمپر و یا بدون دمپر استفاده شوند. قیمت دریچه کولر خطی آلومینیومی نسبت به قیمت دریچه های طرح جدید بیشتر است و دلیل آن نیز وزن بیشتر آلومینیوم به کار رفته در آن است.

  • دریچه کانال کولر در بخش‌های قبلی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و جهت آشنایی با نوع دریچه سرخود کولر همراه ما باشید.
  • از مهم‌ترین طرح‌های موجود در بازار می‌توان به طرح‌های مشبک، تایلی، خطی، چهارگوش، سقفی و سونایی اشاره کرد.
  • با این توضیح لازم است تا شما در ابتدا کاربرد خود را به روشنی مشخص نمایید.
  • از این نوع دریچه کولر به عنوان مکش در ساختمان ها استفاده می گردد.برای تخلیه ی هوای نا مطلوب راه پله ها،حمام ها و سرویس های بهداشتی از دریچه کولر گرد استفاده می شود.
  • کاربرد هر یک از این نوع دریچه ها بستگی مستقیم با محیط و کاربری آنها دارد.

دریچه کولر تهویه سان

برای مدیریت مصرف انرژی، دریچه‌های کولر محیط‌هایی که مورداستفاده قرار نمی‌دهید را ببندید. متعاقب آن در هزینه‌های آب و برق ساختمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد. مزیت دیگر بستن دریچه در فصل زمستان این است که از اتلاف هوای گرم داخل ساختمان به بیرون، از طریق کانال کولر جلوگیری می‌شود. روی این دریچه، گریل‌ها یا خطوطی به صورت افقی تعبیه می‌گردند که هوا از داخل این خطوط به محیط انتقال پیدا می‌کند. دریچه‌های کولر خطی هم در دیوار و هم در سقف قابلیت نصب دارند. بی‌دلیل نیست که استفاده از پلاستیک در تمام صنایع رواج پیدا کرده است.

بخوانید:  رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

دریچه بازدید فن کویل گل سقفی

در صنعت تهویه مطبوع نام دستگاه داکت اسپلیت بسیار به گوش می رسد. دریچه کولر از جنس آهن تفاوت چندانی با دریچه‌های آلومینیومی ندارد. به نوعی می‌توان گفت که از لحاظ ساختار شباهت زیادی با مدل آلومینیومی دارد و تنها تفاوت آن‌ها در جنس می‌باشد. برای ساخت دریچه کولر آهنی از ورق‌های گالوانیزه آهنی تقریباً ضخیم به قطر 3 سانتی‌متر استفاده می‌شود.

دریچه شوت زباله به صورت تک لایه و دولایه وسیله ای برای ورود زباله به شبکه ی کانال شوت زباله می باشد که از جنس استنلس استیل ساخته می شود. بسته به نوع جنس انتخابی شما و ضخامت کار قیمت گذاری متفاوت هست در صورت تمایل در واتس اپ پیام بدین تا اطلاع رسانی کنیم خدمتتون. این دریچه ها در فصولی که از تهویه استفاده نمی شود، بسیار مناسب هستند. دریچه های لوکس استیل تولید شده توسط این موسسه ، جهت گرمایش و سرمایش قابل استفاده هستند وآن ها هم،در مکش و هم در دمش هوا کاربرد دارند.

از عوامل موثر در بالاتر بودن قیمت این دریچه ها آیتم pvc پلاستیکی بکار رفته در ساختار آنها است. همچنین دمپر خاص این دریچه ها نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. همچنین کیفیت رنگ پودری استاتیک نیز می تواند در تعیین قیمت دریچه کولر بطور ویژه موثر باشد.

دومین مطلب اینکه جهت ساخت دریچه کولر در کارخانه، نیازمند دستگاه ها و ابزارهای مجهز کانال سازی می باشیم. همچنین رکن اصلی در زمان تولید این محصول حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه در کارخانه می دریچه کولر باشد. کارگاه تولیدی محصولات تهویه ی ساختمان، بزرگ و وسیع می باشند. چرا که تولیدکنندگان جهت انبار کردن دریچه کولر با سایزهای استاندارد نیازمند فضای کافی هستند. مسلماً خانه‌های دارای سیستم تهویه مناسب ارزش افزوده‌ای برای مشتریان و خریداران ساختمان ایجاد می‌کند. سریع‌ترین راه برای درک این ویژگی برای خریداران مشاهده دریچه‌های کولر نصبی در ساختمان می‌باشد.

بخوانید:  انواع سیستم های سرمایشی و کاربردهای آن تاسیسات 24 ساعته-اخگرتابش

دریچه کولر آهنی :

پیچهایی هم که استفاده میکنید باید سر مته ای باشند که میتوانید از ابزار فروشیها تهیه کنید. زمانیکه از این دریچه ها برای دمندگی استفاده می شود برای تنظیم یا انسداد هوای عبوری از آن می توان روی آن دمپر هوا تعبیه نمود و در واقع آنرا بصورت دمپردار ساخت. در عین حال برای کاربردهای مکندگی نیازی به استفاده از دمپر در بدنه ی آن نخواهد بود. پره های افقی دمپر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. در این بخش از معرفی دریچه کولر به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. همچنین می-توانید با ارائه پرسش‌های خود در بخش نظرات دریچه پلاستیکی به پاسخ مناسب دست یابید.

دریچه کولر دمپردار