خط تولید دستمال کاغذی جیب تک خطی با دستگاه بسته بندی اتوماتیک | ایران دستمال کاغذی

بنابراین، قبل از راه اندازی یکسری دوندگی های زیادیی برای گرفتن مجوز دارد. اگر در خط تولید دستمال کاغذی بوده اید و می خواهید مقیاس تولید را گسترش دهید، فقط باید خروجی مورد نظر خود را بدانید و دستگاه مناسب را انتخاب کنید. از این دستگاه برای برش مداوم و خودکار دستمال های تا شده مانند دستمال کاغذی جعبه ای و دستمال حوله ای تا شده استفاده می شود. در طراحی و ساخت ماشین آلات، از آخرین فن آوری فوق العاده جهان و آخرین فن آوری برای محرک های سروو استفاده شده است، که پایداری و کیفیت برش را تا حد زیادی بهترین دستگاه دستمال کاغذی بهبود می بخشد.

  • پس مطمئنا یک بسته بندی خوب و با کیفیت علارغم اینکه قدری هزینه های شما را بالاتر میبرد اما میتواند تاثیر بسزایی در فروش محصولاتتان داشته باشد.
  • تیغه ﺑرش مسطح ﺑوده و ﺑه بافت دستمال کاغذی آسیب وارد نمی کند.
  • شیوه درآمدزایی این شغل بر پایه تولید کالا هستش و درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی درآمدی است که بر اساس فعالیت اصلی این شغل و درآمدهای جانبی آن بدست میاد.
  • در طرح توجیهی باید به صورت کامل نقشه سوله به انضمام تمام نکات و حداقل‌های وزارت بهداشت را مشخص نمایید.
  • بعد از تأیید صلاحیت، شخص برای گذراندن دوره‌های آموزشی، مجوز دریافت می‌کند.

البته دستمال کاغذی استقبال بالای خود را مدیون تولید محصولی به نام کلینکس است. از زمان اختراع دستمال کاغذی ، کلینکس اولین مارک دستمال کاغذی بود که وارد ایران شد و جای خود را در زندگی مردم باز کرد. و جالب ایت بدانید که در ایران نیز برای نگهداری از دستمال کاغذی جعبه های گران قیمت دست ساز و یا روکش های دست باف ساخته می شود. دستگاه جعبه چسبان مخصوص جعبه های دستمال کاغذی، فیلتر خودرو، جعبه چای (شرکت چای لاهیجان )، جعبه ماکارونی ( شرکت زرماکارون ) و جعبه بستنی ( شرکت بستنی روز ) و غیره … با نگاهی به تاریخچه تولید دستمال کاغذی و دستمال توالت می‌توان با فراز و نشیب‌های تولید این کالای ضروری بیشتر آشنا شد.

بخوانید:  نقشه ساختمان اداری- دانلود سایت پلان اداری دانلود پلان طبقات ساختمان اداری- سایت آی معمار | memarinavaz

آماده نمودن مکان احداث کارخانه، خرید دستگاه‌های تولید، استخدام کارکنان، تبلیغات برای شروع کار و … همه هزینه‌های سرسام‌آوری دارند و اگر این سرمایه از مسیر وام تأمین شده باشد، شما را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. کارمنتو به عنوان یک پلتفرم کسب و کار شما را از اولین مرحله که جذب سرمایه است تا زمان کسب مجوزها و در نهایت نحوه بازاریابی همراه می‌کند. اگر تمایل دارید از نحوه راه‌اندازی کارخانه تولید دستمال کاغذی مطلع شوید ما را همراهی کنید.

دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی

خط تولید دستمال کاغذی جیب تک خطی با دستگاه بسته بندی اتوماتیک | ایران دستمال کاغذی

جعبه های دستمال کاغذی عمدتا از فیلم و زینک ساخته شده اند، از مقوای خاکستری، برخی طرح دار و برخی ساده ساخته شده اند. هنگامی که جعبه در کارتن قرار می گیرد، کاغذ را برش می دهند. در زمان های قدیم که دستمال کاغذی وجود نداشت، کار این محصول مهم روی دوش حوله های پارچه ای بود، از نظافت وسایل مختلف گرفته تا نظافت و خشک کردن دست و صورت… اختراع دستمال کاغذی در سال هزار و هشتصد و نود و چهار میلادی به ثبت رسید. دستمال کاغذی، یک دستمال نرم و مرطوب است که اغلب برای استفاده روی صورت مناسب است. هزینه‌های خرید زمین و ساخت زیربنا بسته به محل احداث کاملاً متفاوت است؛ اما هزینه خرید دستگاه‌های تولید تیشو را می‌توان بین 20 تا 60 میلیون برآورد کرد.

بنابراین، اختراع دستمال کاغذی در منطقه ای که امروزه به نام بادن که به وورتنبرگ معروف است، جایی که مردم گوپینگن در آن زندگی می کردند، مورد استقبال قرار نگرفت. همگی این دستگاه‌ها به هم متصل شده و به کمک یک سیستم کنترل‌گر مرکزی که به کامپیوتر متصل می‌شود، قابل کنترل هستند. استفاده از این دستگاه با کاهش هزینه های نیروی انسانی همراه است.

بخوانید:  5 ظاهر آسان برای هالووین DIY

ایمیل شما با موفقیت ثبت شد