خرید و قیمت پیراهن آستین کوتاه مردانه چند رنگ برند aniq پیراهن اسپرت مردانه aniq کد 29285784 مکسی

کلیه‌ی حقوق این سایت متعلق به شرکت نوین تجارت کیهان آتی با نام تجاری ایگرد می‌باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به پوشاک آرتی می باشد. هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. ارسال ظهر روزهای فرد از طریق پست پیشتاز و تیپاکس انجام می گیرد. بر روی پیراهن دو جیب با دوختی متفاوت طراحی شده که به شما برای قرار دادن وسایل کمک بسیاری میکند . متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست یا از طرف فروشنده غیرفعال شده است.

به طور کلی ملاک انتخاب رنگ پیراهن باید بر اساس رنگ پوست، رنگ مو و فرم اندام شما باشد. توصیه ما به شما این است که اگر اندام لاغر و متناسبی دارید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. در مقابل اگر دارای هیکل درشت و چاق هستید، برای متناسب به نظر رسیدن از پیراهن‌های مردانه به رنگ تیره بهره ببرید. از انواع دیگر پیراهن‌های مردانه می‌توان به پیراهن‌های آستین کوتاه چهارخانه، کلاسیک، یقه باز و… اشاره کرد.

همچنین می‌توانید پیراهن مردانه را در تخفیف‌ها و جشنواره‌ها با قیمت مناسب‌تر از خرید حضوری تهیه کنید. باتوجه به گرمی هوا استفاده از لباس‌هایی مانند پیراهن آستین کوتاه، تیشرت و پلوشرت با رنگ‌هایی روشن و طبیعت سرد مثل سبز پسته‌ای و… صندل‌های اسپرت مردانه و کفش‌های پارچه‌ای برای تکمیل استایل شما مناسب است. استایل مردانه مناسب برای فصل تابستان باتوجه به گرمی هوا استفاده از لباس‌هایی مانند پیراهن آستین کوتاه، تیشرت و پلوشرت با رنگ‌هایی روشن و طبیعت سرد مثل سبز پسته‌ای و…

پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگ روشن بخرید و آن ها را با شلوار تیره ست کنید. اگر به هر دلیلی قصد دارید پیراهن آستین کوتاه مردانه خریداری کنید در نظر داشته باشید که از شلوار سیاه یا خاکستری استفاده کنید و از پوشیدن لباس های اسپرت بر روی آن اجتناب کنید. سعی کنید برای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه از رنگ های روشن استفاده کنید. این لباس در میان آقایان از آن ‌جهت طرفدار دارد که هم به راحتی با انواع لباس ‌ها ست می ‌شود و هم می ‌توان در فصل‌ های گرم سال از آن استفاده کرد. پیراهن آستین کوتاه تنوع زیادی دارد و تولیدکنندگان این لباس را در طراحی‌ های اسپرت و یا طراحی ‌های رسمی تولید می ‌کنند. پوشیدن همزمان کت و کراوات و پیراهن آستین کوتاه، اصلا جالب نیست!

بخوانید:  همه چیز در مورد کاشت ناخن

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47598

اما خیالتان راحت باشد در فروشگاه سال ست، خبری از این خرید پیراهن سفید آستین کوتاه مردانه قیمت‌های سرسام‌آور نیست. شما می‌توانید به راحتی پیراهن مردانه آستین کوتاه ارزان را انتخاب کرده و از کیفیت و کارکرد آن خیال‌تان راحت باشد. امروزه از لحاظ رنگ‌بندی، هیچ لباسی کمبودی ندارد؛ چرا که صنعت رنگ هم پا‌به‌پا‌ی صنعت پوشاک پیشرفت بسیار زیادی کرده است. شما می‌توانید با درنظرگرفتن مدل و طرح سایر لباس‌ها، محیطی که برای استفاده از آن لباس در نظر گرفته‌اید و یا حتی فصل موردنظر برای پوشیدن پوشاک موردنظر خود، رنگ آن را انتخاب کنید. در رابطه با ارتباط رنگ و فصل، این نکته کاملا واضح است که هرچقدر رنگ لباس تیره‌تر باشد گرمای بیشتری جذب می‌کند و هر چه روشن‌تر باشد، برعکس این مورد اتفاق می‌افتد. اگر می‌خواهید یک استایل جدید را با پیراهن آستین کوتاه امتحان کنید، استفاده از رنگ‌های متضاد را فراموش نکنید، استایلی که تازگی آن همیشه باقی است و برای ایجاد تنوع، یک استایل زیبا است.

  • اگر می خواهید یک تصویر حرفه ای از خود بین دیگران ایجاد کنید بدانید که در قرار های رسمی پیراهن آستین کوتاه نپوشید.این نوع پیراهن بیشتر در مواقع غیر رسمی و دوستانه کاربرد دارد.
  • یک تصور غلط وجود دارد که پیراهن های آستین کوتاه تنها برای لباس های دم دستی وغیر رسمی است.
  • پیراهن مردانه نوعی پوشاک است که برای بالاتنه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اگر قصد سفر به نقاط گرمسیری را داشتید از آن دست پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه بپوشید که طرح رنگارنگ جزایر هاوایی را دارند.
بخوانید:  لیست قیمت اسپیکر مکسیدر Maxeeder ۱۴ اسفند ایمالز | bandiran1

به طور کلی پیراهن مردانه معمولاً به عنوان لباسی است که مردان در زیر لباس های رسمی می‌پوشند. این نوع پوشاک به دو دسته پیراهن مردانه آستین کوتاه و پیراهن مردانه آستین بلند تقسیم می‌شود. همچنین دارای گونه‌های مختلف یقه دار و بدون یقه می‌باشند.

برای افرادی که قد کوتاهی دارند لباس‌های دکلته و کمی بلند به قدبلندتر نشان دادن آن‌ها کمک می‌کند. برای خانم‌هایی که باسن بزرگ دارند بهتر است لباس شب تک رنگ باشد و مدل آن دامن خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد. انتخاب استایل مردانه شیک می‌تواند تاثیر زیادی در جذابیت شما داشته باشد. از نکاتی که در ست کردن لباس و استایل باید به آن توجه شود محیط و فصلی است که در آن قرار دارید. استایل‌ کژوال از دسته سبک‌های‌است که به‌صورت روزمره و برای اکثر محیط‌ها قابل استفاده است. استفاده از پارچه‌های گل‌گلی یا با طرح ریز به‌جای پارچه‌های ساده و راه‌راه در این سبک باعث به‌وجود آمدن استایل متفاوت در مردان می‌شود.

خرید و قیمت پیراهن آستین کوتاه مردانه چند رنگ برند aniq پیراهن اسپرت مردانه aniq کد 29285784 مکسی

برای ست کردن این نکته را در نظر بگیرید که رنگ پیراهن با رنگ شلوار مطابقت داشته باشد. پیراهن مدل کلاسیک را می توانید با شلوار لی، یا کتان و شلوارک ترکیب کنید. اگر می‌خواهید یک کادو فوق‌العاده و شیک برای روز مرد، تولد همسر یا پدرتان به او هدیه دهید، کافیست با اطلاع از سایز او، از طریق سال ست اقدام کنید.

کتونی آوا سفید سبز

اگر استایل نیمه رسمی را انتخاب کردید و شلوار کتان به پادارید نسبت به رنگ شلوار کتان رنگ پیراهن خود را انتخاب کنید تا با هم همخوانی داشته باشد و استایل شما را خاص و جذاب نشان دهد. رنگ‌بندی پیراهن های مردانه موجود در این فروشگاه متناسب با سلیقه و روحیه مردان در رنگ‌بندی های متنوعی وجود دارد. استفاده از رنگ های شاد و متنوع برای طراحی پیراهن های مردانه مورد توجه و استقبال مردان امروزی قرار گرفته شده است. پیراهن های دارای پارچه لطیف با رنگ (آبی روشن، خاکستری و سرمه ای) و پیراهن ها با پارچه ضخیم شامل رنگ های (کرم، سبز و زیتونی) می باشند. با توجه به نزدیک بودن اندازه ها برای داشتن پیراهنی گشادتر، بهتر است از سایز های بزرگ تر انتخاب نمایید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی این لباس می توان به نرمی و لطافت بالای آن اشاره کرد.

بخوانید:  هشت خوب راهها استفاده از لباس دختر کفشدوزکی

انجام این کار خیلی آسان است و می‌توانید در عرض چند دقیقه روکش ها را درست کنید. اگر یک جفت کتونی کهنه دارید اما نمی‌خواهید دور بی اندازید، پس از این راه حل استفاده کنید. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.

پیراهن چهارخانه آستین کوتاه