ترخیص پله برقی و قطعات آسانسور از گمرک بازرگانی صباغی زاده

ترخیص پله برقی و قطعات آسانسور از گمرک بازرگانی صباغی زاده

استفاده از آسانسور در اماکن عمومی و خصوصی بسیار رواج یافته است و دیگر کمتر کسی را می‌توان یافت که از این وسیله پرطرفدار آسانسور و پله برقی آتیس استفاده نکند. دکمه قرمزرنگ در گوشه و پایین سمت راست ورودی و خروجی پله‌برقی جهت توقف، اضطراری است. فراخوانی گروهی برای تعداد بیش از یک آسانسور بکار می‌رود و نزدیک‌ترین کابین به احضار پاسخ می‌دهد.

  • موتور‌‌‌‌های القایی مورد استفاده در آسانسور به همراه گیربکس (جعبه دنده) و چرخ طیار به کار می‌روند.
  • خرپا همچنین مجهز به حفاظ و دو نوار دستگیره است که با سرعتی هماهنگ با سرعت حرکت پله ها حرکت می کنند.
  • ترخیص قطعات آسانسور از گمرک همانند سایر کالاها قوانین و مراحل خصوصی دارد که فرد ترخیص کننده باید همه این قوانین را رعایت کند.

درصورت اعلام خرابی از طرف کارفرما یا مدیریت ساختمان، بلافاصله در دستور کار قرارگرفته و نیروی متخصص اعزام می گردد. این سرویس های دوره ای شامل کنترل و بازرسی های خاص می باشد که در زمانهای معین طبق برنامه و با هماهنگی قبلی مالک یا مدیریت ساختمان انجام می شود تا از خرابی ها جلوگیری به عمل آید. شرکت ایراتک کیش با بهره گیری از توان مدیران، متخصصان و مهندسین مجری داخل کشور بر اساس معیارهای بین المللی … وجود دو سکو ضربه گیر به منظور کابین و وزنه تعادل به ارتفاع حداقل 50 سانتیمتر .

درباره آسانسور و پله برقی سهند

با توجه به این که در حال حاضر انجام محاسبات سیستم های هیدرولیکی در بسیاری از پروژه ها کاملا اجباری است، شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو امکان ارائه خدمات مهندسی محاسبات سیستم های هیدرولیکی را برای تمامی برند های داخلی و خارجی فراهم کرده است. این شرکت دارای تیمی توانمند، باتجربه و ماهر بوده که با نوآوری و بهبود عملکرد سیستم های هیدرولیکی سعی در ارائه محصولاتی با کارایی و ایمنی بسیار بالا دارند. تمامی تولیدات شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو دارای استاندارد روز بین المللی بوده و کارشناسان و متخصصان این مجموعه در تمامی مراحل تولید استاندارد ها و مشخصه های کیفی را رعایت می نمایند. سیستم های پنوماتیکی نیز همانند سیستم های هیدرولیکی از نیروی سیالات برای به حرکت درآوردن سایر اجسام بهره گیری می کنند؛ با این تفاوت که سیالات مورد استفاده در سیستم های پنوماتیکی، به جای مایعات، گازها هستند.

بخوانید:  دانلود تلگرام Telegram 2023 نصب آپدیت جدید 1402 اندروید

مهم ترین ویژگی‌های یک پله برقی ایده آل

پله برقی ها شامل پله های در حال حرکتی هستند که برای جابجایی افراد در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند اما آسانسورها به نوعی اتاقک گفته می شود که با توجه به ظرفیت اتاقک تعدادی از افراد را در یک زمان به بالا یا پایین، بین طبقات مختلف ساختمان منتقل می کند. این نوع تابلو که به تابلوی دوسرعته معروف است تمام ایرادات تابلو‌‌‌‌های رله‌ای را جز ابعاد بزرگ و پیچیدگی تابلو داراست. نصب این تابلو همچنان ادامه دارد با اینکه بدلیل تاثیرات مخرب بر ولتاژ و مصرف بالا در برخی شهر‌‌‌‌های بزرگ در ایران ممنوع شده‌است. اما در ساختمانهایی که نیاز به پروانه پایان کار ندارند و یا در تعمیرات آسانسور‌‌‌‌های قدیمی همچنان به دلیل قیمت پایین تر آن نسبت به تابلو‌‌‌‌های جدید پیشنهاد می‌شود. با پیشرفت الکترونیک صنعتی و ارزان‌تر شدن اینورترها استفاده از آن‌ها در تابلو‌‌‌‌های فرمان آسانسور رایج شده است و کم کم جایگزین سیستم‌‌‌‌‌های کنتاکتوری می‌شوند.

خدمات پس از فروش، تعمیر و سرویس آسانسور و پله برقی

هر چند که فرض بر این است امکان بارش باران و برف مستقیم روی پله‌برقی به دلیل پوشش روی آنها وجود ندارد. در صورتی که طراحی ساختمان اجازه دهد و فضای پاگرد کافی بین پله‌برقی‌ها در دو طبقه متوالی موجود باشد این نوع چیدمان سریـعترین زمان رسیدن به طبـقات بالاتر می‌باشد. معمولاً در ساختمانهایی که طـول آنها زیاد می‌باشد؛ از این روش استفاده می‌شود. تعداد پله‌های افقی در قسمت بالای پله‌برقی و پایین آن که مسطح می‌باشد 2 پله یا 3 پله می‌باشد.

بخوانید:  چهارمین برکناری در دولت ژاپن و تردید درباره تصمیم‌های نخست وزیر