اموزش تزریق بوتاکس و کاربردهای آن برای پوست

اموزش بوتاکس
کلیک کنید . برای داشتن یک اثر حجیم تر، می توانید بوتاکس را با پرکننده های لب ترکیب کنید.
اگر جراحی ترکیبی را انتخاب کنید، پزشک شما احتمالاً از بوتاکس برای تولید لب و اسید فیلر هیالورونیک (Restylane یا Juvederm) برای افزایش چاق شدن استفاده می کند. یک انتخاب محبوب برای جشن ها، اثر آن ممکن است تا سه هفته باقی بماند.
چگونه می توان از بوتاکس برای اصلاح پوزخند “لثه ای” استفاده کرد؟
همچنین ممکن است پر کردن لب را به عنوان درمانی برای پوزخند “لثه ای” جستجو کرده باشید. پوزخند “لثه ای” پوزخندی است که در آن لثه های بالایی قابل مشاهده است. برخی از افراد ممکن است با لب بالا یا بدون لب بالا پوزخند بزنند. مانند بوتاکس لب، این روش می تواند به کاهش ظاهر پوزخند لثه ای کمک کند.

بخوانید:  اگزوزوم ها در مراقبت از پوست چیست؟ روند درمانی توضیح داده شد

تزریق بوتاکس در کمان کوپید لب بالایی شما این کار را انجام می دهد. عضله orbicularis oris در این ناحیه از لب بالایی دیده می شود. وقتی لب هایتان را جمع می کنید، از این عضله استفاده می کنید.

لب های شما به طور طبیعی به سمت بالا خم می شوند زیرا بوتاکس ماهیچه های صورت شما را شل می کند. وقتی لبخند می‌زنید، ماهیچه‌های صورت شما شل می‌شوند، لثه‌های شما پنهان می‌شود و لب‌های بیشتری نمایان می‌شود. در نتیجه این ضربه لب ها پرتر به نظر می رسند.

با این حال، اگر می خواهید لب های پرتر داشته باشید، باید به متخصص پوست یا جراح پلاستیک مراجعه کنید، همانطور که قبل از انجام “لب بوتاکس” می خواهید.
اگر می خواهید لب های پرتر داشته باشید، چه چیز دیگری می توانید استفاده کنید؟
روش های بزرگ کردن لب مانند حجیم کردن لب معمولاً به دلایل زیبایی دنبال می شوند. از آنجایی که پری لب با افزایش سن کاهش می‌یابد، پرکردن لب‌ها نیز ممکن است برای برخی افراد به عنوان وسیله‌ای برای به تاخیر انداختن علائم قابل مشاهده پیری جذاب باشد. در حالی که بوتاکس کمکی نمی کند، پرکننده های لب که از طریق تزریق انجام می شوند می توانند.
پرکننده‌های لب در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شوند، بنابراین این شما هستید که باید پرکننده‌ای را پیدا کنید که ظاهری را که می‌خواهید به شما بدهد. اسید هیالورونیک یکی از مواد شیمیایی است که در برخی از تزریقی های محبوب لب مورد استفاده قرار می گیرد.پرکننده‌های لب در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شوند، بنابراین این شما هستید که باید پرکننده‌ای را پیدا کنید که ظاهری را که می‌خواهید به شما بدهد. اسید هیالورونیک یکی از مواد شیمیایی است که در برخی از تزریقی های محبوب لب مورد استفاده قرار می گیرد.