آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-خرید بک لینک گلدلینک

همچنین در ادامه پیج رنک را به کلی حذف کرده و تلاش کرد تا وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک سازی را تا حد امکان کاهش دهد. آیا شما برای ساخت بک لینک‌های بیشتر تلاش کرده‌اید؟ تجربه خود را برای ما در قسمت نظرات بنویسید و اگر از مطالعه این مقاله بهره‌مند شدید آنرا با دوستان و همکارانتان به اشتراک بگذارید. بک‌لینک‌هایی که از سایت‌های قوی‌تر گرفته می‌شوند، نسبت به سایت‌های ضعیف‌تر معمولا «اعتبار» بیشتری با خود به همراه می‌آورند. منظور از ترافیک ارگانیک همان ترافیک ناشی از کلیک روی لینک یک سایت در نتایج سرچ گوگل است.

امروز دیگر نمیتوان به فکر موفقیت در دیجیتال مارکتینگ بود ولی به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. امروز در صورتیکه نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست. خرید بک لینک در تعداد بالا از نظر گوگل غیر قانونی بوده و همین موضوع باعث شده است تا ما به جای سرویس خرید بک لینک سرویس های بک لینک سازی در تعداد پایین ولی با کیفیت بسیار بالا اقدام نماییم. تمامی سرویسهای سئو ما 100 درصد تجربه شده و قدرت دامنه شما را بالا برده و باعث بالا آمدن سایت شما در موتورهای جستجو خواهند شد. مهم ­ترین بخش سئو خارجی سایت، لینکسازی یا همان لینک بیلدینگ است.

حتی با اینکه این اینفوگرافیک وایرال نشد، باعث دریافت بک لینک های زیادی شد. اما وقتی پست‌های مهمان شگفت‌انگیزی برای سایت‌های باکیفیت در حوزه کاری خودتان بنویسید، چنین لینک‌هایی ‌به‌درد‌بخور خواهند بود. در این حالت، گوگل به لینک‌هایی که از سایت‌های ماراتن، دو، تناسب اندام و … می‌آیند وزن بیشتری می‌دهد تا به لینک‌هایی از سایت‌های مرتبط با ماهیگیری و دیجیتال مارکتینگ و غیره. این مقاله نیز بخشی از دوره آموزش سئو می‌باشد که بصورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. می‌توانید با کلیک روی لینک، سایر سرفصل‌های این دوره را نیز ببینید و به مطالب آن دسترسی داشته باشید. بک لینک همچنین می تواند پیوند ورودی یا لینک خارجی نامیده شود.

بخوانید:  کرم سایه چشم من نمی توانم ترک کنم
از نظر گوگل تمامی بک لینک‌های خریداری شده، غیر قابل قبول هستند. این رفتار اگر توسط الگوریتم‌های موتور جستجوی گوگل شناسایی شود، احتمال پنالتی شدن شما را بالا می‌برد. البته الگوریتم‌های گوگل تا حدی پیشرفت کرده‌اند که فرق بین بک لینک‌های مرتبط و نامرتبط را تشخیص بدهند؛ به همین دلیل در اکثر مواقع بک لینک‌های خریداری شده، تاثیری نداشته یا تاثیر آنها به شدت کم خواهد بود.

آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-خرید بک لینک گلدلینک اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می خرید و فروش بک لینک شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند. طبق اعلام گوگل بک لینک نوفالو ارزش و اعتباری را به سایت ما منتقل نمیکند ولی ایجاد تعادل میان تعداد لینک های فالو و نوفالو یکی از معیارهای مهم الگوریتم پنگوئن برای تشخیص طبیعی بودن لینک سازی خارجی سایت است. در نتیجه حضور لینک های نوفالو میتواند احتمال جریمه شدن سایت را به شدت کاهش دهد. یکی از مواردی که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و تلاش میکند تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده است. بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند.

بخوانید:  روش های طبیعی پرپشت کردن ابرو
اما این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک لینک در سئو محسوب می‌شود. تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو چیز دیگری است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می‌تواند از سایت‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد. یک وب سایت تا زمانی که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد شانسی برای بهبود رتبه هم نخواهد داشت. رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها اعطا می‌کند تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی دارد.

پس هر موقع که از مدیران آن سوال شده، آن‌ها به شدت آن را نفی کرده‌اند. ممکن است یک وبسایت صرفا به جهت منافع مالی یا تبادل لینک به سایت دیگر لینک ندهد و واقعا آن را در زمینه خود خوب تشخیص داده باشد. من خودم یه سایت مجله ای دارم و تازه شروع به کار کردم، یه چند ماهی میشه، در کنارشم تو یه شرکت محتوا تولید می کنم. چرا گوگل لینک محصولم رو در بالای صفحه اول و در بخش تصاویر نشون میده؟ در حالیکه این اصلا به درد من نمیخوره و باید در بین 5 لینک اول نمایش داده بشه!

در چنین مواقعی کاربران سعی می‌کنند تا علاوه بر ماندن و استفاده از سایت، آدرس رسانه را به خاطر بسپارند. در صورتی که کاربر از سایت شما راضی باشد، نرخ تبدیل و احتمال بیشتر شدن کاربران ثابت شما نیز افزایش خواهد یافت. ترافیک یکی دیگر از فاکتورهای مهم نزد گوگل است و همچنین می‌تواند باعث افزایش کسب درآمد شما شود. ولی اگر قرار باشد با خرید یک پکیج 200 لینک به یک کلمه زده شود، تاثیر بهتری خواهد داشت نسبت به اینکه این 200 بک لینک به 10 کلمه زده شود.

بخوانید:  بهترین دستگاه جوانساز و آبرسان هیدروفیشیال 6 کاره با قیمت مناسب