نقد و بررسی: ریمل پانورامای حجیم لورآل

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/loreal-voluminous-panorama-mascara-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=The+Best+Smudge+Proof+Drugstore+Mascara%3F+L%E2%80%99Oreal+Voluminous+Panorama+Mascara&url=https://slashedbeauty.com/loreal-voluminous-panorama-mascara-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The Best Smudge Proof Drugstore Mascara%3F L%E2%80%99Oreal Voluminous Panorama Mascara&،y=https://slashedbeauty.com/loreal-voluminous-panorama-mascara-review/">پست الکترونیک

هشدار اسپوی،: شما در حال کشف ریمل جدید داروخانه مورد علاقه خود هستید. من تا آنجا پیش خواهم رفت که بگویم ریمل پانورامای حجیم لورآل ممکن است بهترین ریمل داروخانه ای باشد که من در این مدت امتحان کرده ام. اگر عاشق حجم و طول دراماتیک هستید اما از فرمول های لکه دار و پوسته پوسته که به سختی پاک می شوند متنفر هستید… این یکی برای تو

نزدیک: لوله باز L

ریمل پانورامای حجیم L'Oreal حدود 16 دلار است (در آمازون کمی ارزان تر) و به نظر من بهترین محصول حجم دهنده آنها تا به امروز است. برای من تعادل کاملی از نظر حجم و طول دارد و عملکرد آن بر هر ریمل دیگری از برند در سال های اخیر برتری دارد.

اول از همه، من عاشق عصای م،وطی هستم. در دنیایی پر از عصای ساعت شنی که شکل محبوبی دارد، من همیشه یک دختر ریمل نوک تیز هستم، زیرا مژه های گوشه داخلی من بسیار کوتاه هستند. با شکلی مانند این، می توانم به راحتی آنها را بگیرم و بدون برخورد به بینی ام آنها را در محصول بپوشانم. همچنین مژه های من را به خوبی از هم جدا نگه می داشت تا جلوه ای درخشان داشته باشد.

نمای نزدیک از کاربرد ریمل، نشان دهنده شانه م،وطی شکل |  نقد و بررسی ریمل پانورامای حجیم لورآل |  زیبایی بریده بریده

تنها چیزی که باعث بهتر شدن آن می شود این است که روی نوک برس مویی داشته باشد. در هر صورت، من می‌توانم مژه‌هایم را از انتها به انتها ب،بم و تمام پلکم را ریمل نکشم.

فرمول در سمت مرطوب تر است، و من متوجه شدم که در حدود دو کت به بهترین شکل اعمال می شود. هر چیزی بیشتر از این، ممکن است مژه های خود را سنگین کنید و فر یا بلند شدن آنها را از دست بدهید. با این حال، پس از سفت شدن، مژه های شما را در جای خود قفل می کند!

بخوانید:  نکاتی از کارشناسان | چگونه در فرم قرار بگیریم

وقتی برای اولین بار آن را امتحان کردم، مطمئناً آن را به حد خود رساندم و برای حدا،ر تأثیر آن را لایه لایه کردم. من با انجام این کار مقداری از فر را از دست دادم، ولی مژه های من در طول روز کمتر ریزش ن،د، که با توجه به اینکه آنها به طور طبیعی کاملا صاف هستند، قابل توجه بود. همچنین به نظر من لیفت را بسیار بهتر از ریمل تلسکوپی L'Oreal حفظ می کند.

قبل و بعد از استفاده از ریمل پانورامای حجیم لورآل - نقد و بررسی |  زیبایی بریده بریده
قبل از: مژه های برهنه بدون فر / بعد از: مژه های فر با ریمل L'oreal Panorama

ویدیوی زیر را برای آگاهی از عملکرد قبل و بعد بر روی مژه های فر تماشا کنید.

با این حال، چیزی که واقعاً من را در مورد این ریمل تحت تأثیر قرار داد، ضد لک بودن آن بدون ضد آب بودن آن بود. در واقع، این به ،وان یک ریمل قابل شستشو بر،ب گذاری شده است، به این م،ی که به گونه ای طراحی شده است که در پایان روز به راحتی پاک شود.

روز اولی که داشتم ازمایش میکردم با این ریمل خوابم برد، چون میگرن داشتم و نیاز به چرت زدن داشتم. همچنین برای فشار و جلوگیری از نور، بازویم را روی چشمانم گذاشته بودم. وقتی از خواب بیدار شدم، ریمل به طرز تکان دهنده ای در وضعیت خوبی بود. من فقط سه تکه ریز دریافت کردم که به م،ای واقعی کلمه کوچکترین تکه های ریملی بودند که تا به حال دیده بودم. بدون لکه گیری، بدون چشم های را،. شوکه شدم!

هنگامی که در ساعات بیداری پوشیده می شود، ادعای خود را مبنی بر ضد پوسته شدن کاملاً نشان می دهد.

بخوانید:  پرایمر مات کننده برای آرایش مات صاف
@slashedbeauty

New drugstore mascara alert!! The @L’Oréal Paris Voluminous Panorama mascara put in WORK even through a migraine nap!! So fad, seems totally smudge proof. Have you tried it yet? 🔗 in bio! #smudgeproofmakeup #smudgeproofmascara #drugstoremascara #lorealvoluminous #lorealpanoramamascara #lorealpanorama #makeupreview #budgetbeauty #affordablemakeup

♬ original sound – slashedbeauty

در ویدیوی بالا می بینید که من هم این ریمل را در برابر مالش آزمایش کردم و با تعجب متوجه شدم که… واقعاً هیچ کاری انجام نمی دهد. من کاملاً آن ،ی هستم که فراموش می کند آرایش کرده است و وقتی خسته یا استرس دارد چشمانش را می مالد. اما مالیدن به چشمانم در حین استفاده از این ریمل تاثیری بر ظاهر نداشت. نه تنها لکه نشد، بلکه واقعاً باعث جمع شدن مژه هایم نشد و باز هم صاف نشدند.

همچنین بخو،د: 5 بهترین ریمل داروخانه برای مژه های کوتاه در سال 2023

حجم و طول قابل توجه؟ بررسی. در شرایط سخت قفل شده اید؟ بررسی. بدون پوسته پوسته شدن، لکه دار شدن یا کلوخه شدن؟ چک کنید (وقتی بیدار هستید). و بله، هنگام استفاده از مومیایی کننده پاک کننده من، این ریمل به طرز باورن،ی آسان است بدون اینکه چشمان شما را بکشد. تمام کادرها را علامت می‌زند و وقتی می‌خواهم مژه‌های دراماتیک‌تری داشته باشم، بیشتر به آن دست می‌زنم.

به طور خلاصه، ریمل پانورامای حجیم L'Oreal کاملاً اولین رقیب برای بهترین ریمل های داروخانه ای سال 2024 است!

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/loreal-voluminous-panorama-mascara-review/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با