غذاهای مفید برای پوست: جو مروارید و کینوا

اعتبار تصویر @ Liz Collins برای Vogue اسپ،ایی

همه ما می‌د،م که پروتئین‌ها، چربی‌های سالم و میوه‌ها و سبزیجات فراوان برای حفظ سلامتی عالی هستند، اما مردم گاهی اوقات بیشتر درگیر این هستند که در کنار این ،اصر کلیدی چه چیزی سرو کنند. مردم اغلب به این فکر می‌افتند که کربوهیدرات‌ها دشمن هستند، و فراموش می‌کنند که مقدار زیادی حبوبات و غلات وجود دارد که حاوی مواد مغذی کلیدی هستند که بدن ما برای حفظ بهترین حالت خود به آنها نیاز دارد. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ اجازه دهید دو ماده غذایی مفید برای پوست شما را به شما معرفی کنم: جو مروارید و کینوا، که هر دو سرشار از پروتئین و همچنین مواد مغذی من، پوست هستند و برای وگان ها و گیاهخواران نیز گزینه ای عالی هستند. آماده اید تا درباره این غلات فوق العاده بیشتر بد،د؟ ادامه دهید، و یک نسخه از کتاب «زیبا بخور» را برای دستور العمل‌های دوستدار پوست که می‌تو،د امروز در خانه امتحان کنید، انتخاب کنید.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است

اعتبار تصویر @ David Loftus برای Eat Beautiful

جو مروارید

شرط می بندم که این را نمی دانستید: جو مروارید مانند تخم مرغ شکل کاملی از پروتئین است. درست است! این شامل تمام 9 اسید آمینه است که فقط می تو،د آنها را از رژیم غذایی خود دریافت کنید. بنابراین اگر گیاهخوار هستید یا تخم مرغ نمی خورید، جو مروارید مکمل عالی برای وعده های غذایی شما خواهد بود. همچنین ضد التهاب است، بنابراین اگر از پوست مشکل دار رنج می برید عالی است، به علاوه سرشار از فیبر غذایی است که برای هضم و شفاف نگه داشتن پوست و همچنین سالم نگه داشتن پوست عالی است. حاوی ویتامین های B کمپل، و آهن، کلسیم، پتاسیم و روی است. و مهمتر از همه برای پوست شما، سلنیوم به حفظ خاصیت ارتجاعی، محافظت در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و کمک به حمایت از سلامت کلی پوست کمک می کند. چه قهرمان پنه،!

کوینو

آیا به یاد دارید که کینوآ ناگهان در همه چیز ظاهر شد؟ یه جورایی یه شبه ،، عوض کرد، نه؟! خوب، خوشحالم که انجام شد. برخلاف جو مروارید، کینوا یک دانه نیست و کاملاً بدون گلوتن است، به این م،ی که می تواند جایگزینی واقعا مفید برای غلات، ماکارونی و برنج باشد. سرشار از پروتئین و کربوهیدرات کم، منبع عالی اسیدهای آمینه و سرشار از فیبر برای کمک به افزایش متابولیسم و ​​شفافیت پوست است. همچنین ویتامین های B سازگار با پوست وجود دارند که تفاوت را ایجاد می کنند. به علاوه، فوق العاده سیر کننده است، بنابراین اگر سعی می کنید اندازه وعده های خود را کنترل کنید یا از زیاده روی در پودینگ جلوگیری کنید، این یک طرف عالی برای غذای اصلی شما است. این یک پایه عالی برای یک کاسه یا سالاد نیز می باشد!

بخوانید:  کرم پودر دائم چیست ؟

Eat Beautiful حاوی دستور العمل هایی برای جو مروارید و فرنی شکلاتی و سالاد خوشمزه انار با کینوآ است که در این فصل عاشق آن خواهید شد.


زمان دستور غذا: سالاد انار | بادمجان پخته | برگر چغندر و کینوا

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/wellness/pearl-barley-quino،

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با