شنبه ورود: امروز همه چیز درباره کتاب است!

سلام و شنبه مبارک!

امروز اولین آ، هفته بعد از مدتی است که ما هیچ کاری برای انجام دادن یا جایی برای بودن نداریم، بنابراین من مشتاقانه منتظر هستم تا تمام کارهایی را که باید انجام دهم تا خانه زیر موهای حیوان خانگی مدفون نشود، انجام دهم زیرا OMG، اکنون تعداد زیادی از آن وجود دارد!

با این حال، کاری که بیشتر می‌خواهم انجام دهم، پوشیدن شلوار کشدار و خواندن است. عجیب است، وقتی زمان کافی برای مطالعه ندارم، احساس خنده‌داری می‌کنم، مثل اینکه مغزم غذای ذهنی کافی برای فکر ، دریافت نمی‌کند.

به هر حال، پس از ماه‌ها دوری در «درس‌های شیمی»، بالا،ه این آ، هفته آن را تمام می‌کنم. من همچنین می‌خواهم «پیمان آب» را که چند بار در چند ماه گذشته متوقف و شروع کردم، دوباره شروع کنم.

صحبت از چند ماه گذشته شد، اخیراً متوجه شدم که شش ماهگی من در شغل جدید در کالج در ماه ژوئن فرا می رسد، که برای من دیوانه کننده است. در مورد کار، من الان در جای خوبی هستم که مدتی آنجا بودم، اما بخش های دیگر زندگی من، خدای من و LE SIGH! من احساس نمی کنم هیچ جایی به تعادل همه چیز نزدیک نیست.

احساس می کنم همیشه به جهات زیادی کشیده می شوم و همیشه چیزی عذاب می کشد.

برای مثال، مانند MBB. من به همان اندازه که قبلاً برای پوشش دادن چیزها وقت ندارم، و بخشی از من احساس گناه می‌کند، زیرا می‌خواهم بتوانم همه کارهایی را که می‌دانم انجام دهم، ع، بگیرم و نمونه‌برداری کنم و انجام دهم. اما بخشی از من نیز چنین احساس می‌کند، “خب، این زندگی شما در حال تکامل است، و این فرصتی است برای انجام کاری متفاوت.”

بخوانید:  5 دلیل اصلی برای چربی شکم در زنان

من سعی می‌کنم این چالش را فرصتی برای یافتن راه دیگری برای ادامه نوشتن بدانم که از نظر خلاقیت رضایت‌بخش باشد، اما دردناک است. همانطور که احتمالاً می تو،د بگویید آسان نبوده است.

یا خونه آیا آنقدر تمیز یا سازماندهی شده است که من می دانم؟ جواب منفی! من تمام تلاشم را می‌کنم تا هر کاری که می‌توانم به طور مخفیانه تمیز یا مرتب کنم، اما هرگز کاملاً تمیز به نظر نمی‌رسد. با این حال تمام تلاشم را می کنم.

وقتی با افراد دیگری در اطراف اینجا برخورد می‌کنم، مخصوصاً مادران، گاهی فکر می‌کنم که آیا این فقط من هستم که به سختی می‌توانم همه چیز را حل کنم. نمی‌دانم این موضوع مربوط به منطقه خلیج است یا نه، اما به نظر می‌رسد بسیاری از مردم اینجا خودشان را به‌،وان فهمیده بودن همه چیز نشان می‌دهند. گاهی اوقات احساس می‌کنم که به آن نزدیک نیستم و نمی‌دانم که آیا نشان دادن آسیب‌پذیری‌ام عیب است؟ هوم من احتمالا بیش از حد به این فکر می کنم.

به هر حال امروز برای چند ساعت من و این کتابها هستیم. من مطمئنا مشتاقانه منتظر آن هستم!

آ، هفته خوبی داشته باشید و مراقب خودتون باشید، باشه؟ سعی کنید در صورت امکان کمی برای مطالعه وقت بگذارید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-check-in-its-all-about-the-books-today/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با