آرایش چشم روی خط چشم Twist-Up

صحبت بالش شارلوت تیلبری
فکر ، به افکار عمیق روی لاینر

فکر نمی کنید که یک خط چشم پیچ خورده آنقدر متفاوت از یک خط چشم معمولی باشد که آن را تیز می کنید. هر دو خط چشم هستند، درست است؟ و از نظر فنی، هر دو یک کار را انجام می دهند، که به چشم می گویند.

بوووووووت از زم، که به جمع دوستداران زیبایی پیوستم که فقط در شرایط سخت آرایش می کنند، با نام مستعار پنج دقیقه یا کمتر که در بیشتر روزها انجام می دهم، متوجه شدم که دیگر حوصله تراشیدن خط مداد را ندارم.

هنگامی که خط چشم خود را در ماشین می‌زنید (مانند ا،ر صبح‌ها) یا در دفترتان یا در “بهترین حمام” مخفی در محوطه دانشگاه که هرگز و هرگز چنین نخواهد شد، بسیار ساده‌تر است. آشکار شد، همیشه 🙂

با وجود آستر چرخشی در زندگی من، دیگر مجبور نیستم با مرحله اضافی حفاری تراش در کیفم، سپس مداد تراش ،، و سپس تمیز ، تراش به طوری که هیچ ،ی گیر نکند… مراحل اضافی زیادی وجود دارد. . اوه، آیا تا به حال مداد تراش شما در کیف آرایش شما منفجر شده است؟ بنابراین سرگرم کننده نیست.

نمی دانم، فقط برای من زیاد است. به من آس، بوپ-بوپ-بوپ را بدهید که هر روز یک آستر پیچشی را بچرخانم.

لاینرهای پیچشی مورد علاقه من آنهایی هستند که توسط Rare Beauty ساخته شده است. رنگ‌های زیادی ندارند، اما تمام اصول اولیه را دارند و آن‌هایی که من دارم (مشکی و قهوه‌ای)، ابریشمی هستند، طول، می‌پوشند و روی مژه‌های من می‌مانند. عشق عشق عشق!

آیا نسبت به لاینر خود احساس شدیدی دارید؟ از این نقطه به بعد، فکر نمی‌کنم دیگر هرگز بتوانم به مداد سنتی برگردم. خط چشم در تمام طول مسیر، عزیزم!

بخوانید:  ساخت باتری مبتنی بر آب آوا باطری-مستر انرژی پلاس

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/makeup-musings-on-twist-up-eyeliner/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با